Firma » Biznes
Żabka wzmacnia marki własne
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Rozwinięte zostaną między innymi takie kategorie jak wędliny, nabiał, słodycze, piwa i słone przekąski, ale także produkty z kategorii convenience food m.in. szeroka oferta chłodzonych dań gotowych i świeżych kanapek oraz dań łatwych do przyrządzenia w domu.
Pierwsze produkty marki własnej wprowadziliśmy w marcu tego roku i po półrocznym doświadczeniu widzimy duży potencjał rozwoju tej kategorii w sektorze convenience. Szacujemy, sukcesywny wzrost kategorii do około 25 % - mówi Oskar Fischer, dyrektor departamentu zakupów i członek zarządu Żabka Polska S.A.
Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack. Towary marki własnej na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratoriach Hamilton, Centrum Jakości JARS i Eurocontrol, co gwarantuje znak jakości Q-TEST -WYBRANE ZE SMAKIEM.PL
Nadesłał:
kprzewezikowska
|

Bilans 2025 roku w SOFTSWISS: blisko 1000 pracowników w Polsce, inicjatywy społecznościowe
Preimushestva i nedostatki bystrykh onlain kreditov
Jakie korzyści daje ocieplenie ze styropianu?
Pięć kierunków, które zdefiniują przyszłość biur w 2026 roku
Komentarze (0)