Dom » Wnętrza
Zainspiruj się grzejnikami Jaga
Zobacz więcej zdjęć » |
PRZYRODA to niewyczerpane źródło inspiracji Jaga. Rośliny, drzewa, kamienie - to elementy natury, w których można ujrzeć głębokie piękno. Efektem transformacji cudu roślinnego pnącza na język przedmiotu użytkowego jest Heatwave - najbardziej znany i najbardziej designerski grzejnik na świecie. Jego ozdobna, ornamentowa forma przypomina fragment dzikiego bluszczu z zaczarowanego ogrodu. I tak też prezentuje się na ścianie - tajemniczo i zjawiskowo.
Front grzejnika Vertiga Dunes jest niczym zatrzymany w kadrze ruch piasku przemieszczającego się na wydmach, zaś kratki Pebbles do grzejników kanałowych są jak wyszlifowane przez wodę otoczaki. Obudowa grzejnika Knockonwood wykonana z naturalnego drewna, ekologiczny front Vertiga Kirei z materiału na bazie soi czy kamienna tafla grzejnika Geo, to przykłady nowej jakości wzornictwa grzejników Jaga i jej ścisłego związku z naturą.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
ŻYCIE, ludzkie relacje, zabawa, radość - wszystko to może być elementem, który inspiruje Jagę. Impulsem do powstania grzejnika o nazwie Moon była brazylijska samba, stąd też miękkie, organiczne linie grzejnika naśladują zmysłowe ruchy bioder tańczących, a misterny wzór całości układa się w dynamiczny rytm ich kroków. Moon jest ukłonem w stronę radosnej strony życia i tak też prezentuje się na ścianie - żywiołowo i dynamicznie.
Inny grzejnik Jaga, Crossroads, to czytelny symbol komunikacji międzyludzkiej. Labirynt poziomych i pionowych linii zamknięty we wnętrzu stalowej ramy tworzy niezwykły wzór ludzkich relacji - jedne są długie i stabilne, inne kończą się dość szybko, tak jak w życiu. Artystyczny, pełen emocji kształt grzejnika Crossroads jest propozycją nieco filozoficzną, jednak prawdziwą i mądrą. A przy tym niezwykle oryginalną, zwłaszcza w wersji ze stali nierdzewnej.
Po więcej inspiracji marką Jaga zapraszamy na stronę internetową www.jaga.com.pl
Nadesłał:
Synergia PR
|
Komentarze (0)