Firma » Biznes
Zakupy grupowe a ich rentowność
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kompletnie w inny sposób postrzegają to klienci, w inny sposób sklepy a jeszcze inaczej serwisy, które oferty grupowe reklamują. W poniższym wpisie postaram się opisać ów, dość ciekawy temat.
Zacznę od swojego punktu widzenia, czyli spojrzenia normalnego konsumenta. Bezwarunkowo zainteresuje to największą grupę osób czytających ten tekst. Co otrzymuje klient, który korzysta z promocji grupowych? Pod warunkiem, że jest użytkownikiem obeznanym w temacie, to jest w stanie skorzystać z wysokiej jakości usług albo kupić interesujące wyroby w cenach w znacznym stopniu niższych, niż rynkowe. Promocje mogą być niezwykle duże, poniektóre sięgają nawet 80% wartości towaru czy usługi. Trzeba jednakże uważać, gdyż co niektóre usługi okazują się niekompletne. Bez wątpliwości, jest to zaznaczone w ofercie, jednakże trzeba pamiętać o tej możliwości i dokładnie odczytywać to, co zostało w tej propozycji zamieszczone.
Pomyślmy nad tym, czy oferty grupowe są opłacalne dla oferentów. Odpowiedz jest chyba jasna, albowiem skoro uczestniczą w tym przedsięwzięciu to na tym nie tracą. Zakupy grupowe dla sklepów to świetna ścieżka reklamy własnej gamy usług. Pozwalają one na znalezienie świeżej klienteli, która przypuszczalnie na dobre zagości w progach salonu kosmetycznego, gabinecie masażu czy też w odmiennym miejscu, które reklamowało się poprzez zakupy grupowe.
Pozostają nam portale z promocjami grupowymi. Na czym one zyskują? No bo przecież osiągać zyski powinny. Koszty utrzymania hostingów to wydatek spory. Jednak administratorzy najistotniejszych wortali nie narzekają. Duża prowizja umożliwia pokrycie kosztów działalności i osiąganie niemałych profitów. Bez wątpliwości, szanse na wysokie dochody mają wyłącznie kluczowe serwisy tego rodzaju.
Nadesłał:
zakk77
|
Komentarze (0)