Zdrowie » Uroda
Zapach dla zwycięzców - JEAN MARC Vittoriale
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jestem zwycięzcą – to motto mężczyzny, któremu dedykowana jest nowa woda toaletowa JEAN MARC Vittoriale. Propozycja urzeka nie tylko zawartymi kompozycjami zapachowymi, ale także wyróżniającym się flakonem utrzymanym w dominującej, biało-grafitowej tonacji kolorystycznej. Motyw liści laurowych ułożonych w kształt korony to dodatkowy znak, że JEAN MARC Vittoriale jest propozycją dla mężczyzn świadomych, zdecydowanych i nie bojących się wyzwań dnia codziennego.
JEAN MARC woda toaletowa Vittoriale 100 ml
Typ zapachu: drzewno–wodny
Nuta głowy – cytryna, grejpfrut, melon, zielone jabłko, kardamon
Nuta serca – lawenda, kwiat pomarańczy, nuty morskie
Nuta bazy – drzewo gwajakowe, oakmoss, ambra, bób tonka, wanilia
JEAN MARC Vittoriale mieści się w kategorii wód świeżych, o drzewno-wodnych nutach zapachowych. Kompozycja jest zdefiniowana i bardzo wyrazista, co zawdzięcza nucie serca bogatej w akordy morskie oraz kwiatowe (lawenda, kwiat pomarańczy). Linia w sposób bezprecedensowy przechodzi w nutę głowy, w której perfumiarze zawarli aromaty świeże i soczyste. To przede wszystkim cytryna, grejpfrut, kardamon, melon i zielone jabłko. Zmysłowej ciężkości dodaje nuta bazy, w której dystyngowane drzewo gwajakowe, oakmoss, bób tonka i ambra przeplatają się ze słodyczą wanilii. Połączenie tych składników powoduje, że JEAN MARC Vittoriale to kompozycja z jednej strony wodna, orzeźwiająca, z drugiej – ciężka, akcentowana mocnymi akordami drzewno-waniliowymi.
Wodę toaletową JEAN MARC Vittoriale można kupić w sklepach sieciowych i drogeriach za cenę ok. 20 zł (flakon 100 ml).
Źródło: www.jeanmarc.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
pr-imo
|
Komentarze (0)