Firma » Biznes

„Zapakuj na prezent” – Answear.com rusza z wyjątkową usługą

„Zapakuj na prezent” – Answear.com rusza z wyjątkową usługą
Zobacz więcej zdjęć »
Nie trzeba mieć zdolności plastycznych czy niesamowitego pomysłu, aby sprawić radość i zaskoczyć bliską osobę. W ramach usługi „Zapakuj na prezent” Answear.com będzie pakował złożone w sklepie internetowym zamówienia w specjalne torby prezentowe i dostarczał pod wskazany adres.

Urodziny, rocznica, nadchodzące święta – w ciągu roku zdarza się wiele momentów, które wymagają celebracji i prezentów. Answear.com wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i uruchamia wyjątkową usługę „Zapakuj na prezent”, w myśl strategii „Lifespiration Starts Here”, w której prezentuje gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, aktywniej i odważniej. Dzięki niej, zamówienia klientów mogą zostać zapakowane w designerską i trwałą torbę prezentową oraz ozdobny papier, a następnie dostarczone pod wskazany adres. Dzięki estetycznemu opakowaniu całość będzie gotowa do wręczenia jako prezent. Co więcej, Answear.com oferuje możliwość dostarczenia prezentu od razu do obdarowanej osoby.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak skorzystać z opcji pakowania na prezent?

Usługa „Zapakuj na prezent” jest dostępna w Answear.com przez cały rok. Aby z niej skorzystać, wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Koszt usługi wynosi 19,99 zł. W ozdobnej torbie prezentowej zostaną umieszczone wszystkie produkty wchodzące w skład jednego zamówienia. Wszystkie produkty przed spakowaniem zostaną dokładnie sprawdzone, nie będą mieć także widocznych cen, aby mogły dotrzeć do obdarowanej osoby w najbardziej inspirującym wydaniu.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie dedykowanej usłudze:

https://answear.com/zapakuj-na-prezent

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Wiktoria Machul

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »