Rozrywka » Święta

Zaprojektowane przez dzieci dla dzieci

Zaprojektowane przez dzieci dla dzieci
Zobacz więcej zdjęć »
IKEA rok temu zaprosiła dzieci z całego świata do stworzenia limitowanej edycji zabawek SAGOSKATT. Najmłodsi z całego świata narysowali wymyślone przez siebie stworki.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tegoroczna kolekcja SAGOSKATT to seria dziesięciu wyjątkowych pluszaków zaprojektowanych przez dzieci pochodzących z różnych części świata. W tym roku
w skład limitowanej edycji wchodzą m.in. czerwona bakteria, różowy „koniozaur”, niebieski pies i różowa sowa. Dzieci, które wzięły udział w konkursie, podzieliły się nie tylko swoimi marzeniami i wyobraźnią. Jednocześnie przyczyniły się do zapewnienia każdemu dziecku prawa do zabawy i rozwoju. Kolekcja SAGOSKATT, tak jak wszystkie pozostałe zabawki i książki z działu IKEA dla Dzieci, bierze udział w tegorocznej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”, wspierającej prawa dzieci do zabawy
i rozwoju.

 

Zabawa to podstawowa potrzeba każdego dziecka. To nauka na całe życie. Napędza rozwój zarówno młodszych, jak i starszych. Pobudza ciekawość i kreatywność. Uczy, jak ze sobą współpracować oraz troszczyć się o siebie nawzajem. Nowa kampania społeczna IKEA podkreśla korzyści płynące z zabawy dla wszystkich dzieci. Ze sprzedaży każdej zabawki lub książeczki dla najmłodszych, w okresie trwania kampanii (20.11-24.12) IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów, które prowadzone są w najuboższych społecznościach na świecie i wspierają rozwój oraz edukację dzieci, a także sport
i oczywiście zabawę.
Wśród organizacji współpracujących z IKEA Foundation są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. „Zabawa to poważna sprawa” to nowa kampania społeczna IKEA, która pojawiła się
w miejsce projektu „Pluszaki dla edukacji”, prowadzonego przez firmę przez ostatnich 13 lat. Częścią nowej kampanii niezmiennie pozostaje konkurs rysunkowy dla dzieci.

 

Dwudziestu polskich finalistów konkursu rysunkowego w ramach kampanii otrzyma uszyte według ich własnych projektów pluszaki. Co najważniejsze - zwycięskie prace powalczą w międzynarodowym finale, w którym wybranych zostanie 10 rysunków. To właśnie one będą inspiracją do stworzenia limitowanej edycji zabawek i w przyszłym roku trafią do sklepów IKEA na całym świcie. Ogłoszenie wyników polskiej edycji konkursu zaplanowane jest na 6 grudnia br. Szczegóły dotyczące akcji dostępne są na stronie www.zabawymoc.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

beyondpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »