Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko

Zareklamuj pomoc!

Zareklamuj pomoc!
Zobacz więcej zdjęć »
Komitet Ochrony Praw Dziecka zaprasza firmy do licytacji powierzchni reklamowej w czołowych tytułach prasowych. Celem akcji jest wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci.
Komitet Ochrony Praw Dziecka prowadzi unikalny projekt - licytację powierzchni reklamowej w czołowych tytułach prasowych. Całkowity dochód z licytacji zostanie przekazany na działalność KOPD. Organizacja od wielu lat udziela wsparcia prawnego oraz psychologicznego pokrzywdzonym dzieciom. Miesięcznie KOPD pomaga co najmniej 350 rodzinom, a koszt terapii jednego dziecka szacuje się na 3000 złotych.

Firmy biorące udział w licytacji mogą wykupić powierzchnię reklamową po atrakcyjnej cenie w tytułach prasowych, takich jak: „Polityka", „Gazeta Wyborcza", „Dziennik Gazeta Prawna", „Wysokie Obcasy", „Poradnik Domowy", „Dziecko". Do końca czerwca 2013 r., wylicytować można także przestrzeń wirtualną na portalu gazeta.pl. Cena wywoławcza powierzchni reklamowych w wymienionych tytułach stanowi 1/3 ich regularnej wartości. Dodatkową korzyścią uczestnictwa w projekcie jest możliwość wzmocnienia wizerunku przedsiębiorstwa jako firmy zaangażowanej społecznie. Zwycięzca każdej licytacji otrzyma pisemne podziękowanie oraz dyplom Firmy Przyjaznej Dziecku. Ponadto KOPD oferuje wygranym możliwość bezpłatnego udziału pracowników w warsztatach psychologicznych dla rodziców, prowadzonych przez specjalistów z Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Licytacja odbywa się na stronie http://www.kopd.pl/licytacja
Informacji o licytacji oraz działaniach KOPD udziela:
Magdalena Woźniak, Zespół PR i Pozyskiwania Środków Komitetu Ochrony Praw Dziecka
m.wozniak@kopd.pl, 22 626 94 21, 504 190 740
Więcej informacji na www.kopd.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »