Firma » Reklama
Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną
Zobacz więcej zdjęć » |
Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński – ekonomista i nauczyciel akademicki, pracuje na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie na Wydziale Zarządzania kieruje od 1996 r. Katedrą Usług. Publikuje teksty dotyczące głównie teorii usług, zarządzania organizacjami usługowymi, relacyjnego marketingu usług.
Autor: Kazimierz Rogoziński
ISBN: 978-83-7601-933-8
Format: A5 , s. 312, oprawa twarda
Cena: 69 zł
Księgarnia Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
ul. Płocka 5a
01-231 Warszawa
Tel. 022 535 80 00
e-mail: obsluga.klienta@wolterskluwer.pl
Księgarnia internetowa:
e-mail: profinfo@wolterskluwer.pl
Nadesłał:
mdobosz
|
Komentarze (0)