Firma » Finanse
Zarządzanie reklamacjami na rynku finansowym w świetle planowanych zmian prawnych
ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI NA RYNKU FINANSOWYM
W ŚWIETLE PLANOWANYCH ZMIAN PRAWNYCH
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ochrona praw konsumenta w sektorze finansowym poddawana jest coraz precyzyjniejszym regulacjom prawnym. Ostatnie wytyczne KNF dotyczące obsługi skarg, prace UOKIK nad nowelizacją ustawy oraz projekt ustawy o reklamacjach i Rzeczniku Finansowym stawiają nowe wyzwania przed bankami, domami maklerskimi oraz firmami ubezpieczeniowymi w zakresie obsługi klienta. Główny nacisk koncentruje się w obszarze rozpatrywania reklamacji. Organizowane przez naszą firmę w dniach 14-15 września 2015 roku w Hotelu Sheraton w Warszawie warsztaty mają na celu przedstawienie obecnie obowiązujących oraz planowanych regulacji dotyczących składania skarg, klauzul niedozwolonych, missellingu oraz sposobów dostosowania się do nowego prawa przez instytucje finansowe. Uczestnictwo w wydarzeniu pozwoli poznać nie tylko stan prawny, ale też interpretacje i praktyczne rozwiązania problemów związanych z ochroną praw konsumenta. Agenda została przygotowana z myślą o pracownikach instytucji finansowych zatrudnionych w działach prawnych, compliance oraz obsługi klienta.
Główne zagadnienia:
Standardy postępowania skargowego w obowiązujących regulacjach prawnych
Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym związanym z obsługą klienta
Wytyczne KNF dotyczące zasad obsługi skarg przez instytucje finansowe
Wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku usług finansowych według nowego projektu UOKiK
Projekt ustawy o rozpatrywaniu reklamacji – nowa rzeczywistość prawna dla instytucji finansowych
Nowa instytucja Rzecznika Finansowego – zmiany na lepsze
Nadużycia i ryzyka związane z dostosowaniem się do nowych przepisów
Podczas warsztatów swoje prelekcje zaprezentują:
Marta Bieniada, Kancelaria Clifford Chance, Aneta Ciechowicz-Jaworska, Kancelaria Radcy Prawnego Aneta Ciechowicz-Jaworska, dr Krzysztof Korus, Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, Elżbieta Modzelewska-Wąchal, Kancelaria „Centrum Prawa Konkurencji”, Krzysztof Motylski, Bank BPH, Piotr Suski, Kancelaria Markiewicz & Sroczyński, Julita Zimoch-Tuchołka, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/zarzadzanie-reklamacjami-na-rynku-finansowym-w-swietle-planowanych-zmian-prawnych
Kontakt:
Paulina Kaczmarek,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 31
E-mail: p.kaczmarek@mmcpolska.pl
Nadesłał:
MMC
|
Komentarze (0)