Firma » Biznes

ZAUTOMATYZOWANY SYSTEM STATYSTYK, CZYLI JAK ZWERYFIKOWAĆ SKUTECZNOŚĆ CYFROWEJ KAMPANII OUTODOROOWEJ

Weryfikowalność oraz mierzalność efektów to podstawa każdego projektu, również tych z branży Digital Signage. Dobrze wie o tym gdańska firma Toucan Systems specjalizująca się w tworzeniu systemów kinetycznych opartych na interakcji człowieka z cyfrowym nośnikiem, za pomocą gestów bądź ruchów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kwestię braku efektywnego narzędzia do pomiaru skuteczności kampanii Digital Signage poruszyła w grudniu 2011 roku, Annie Rickard (CEO Posterscope Worldwide), zwracała ona wówczas uwagę, iż jednym z największych wyzwań branży Digital Signage jest stworzenie skutecznego narzędzia mierzalności przekazu. Z wyzwaniem tym zmierzyli się członkowie zespołu Toucan Systems, którzy przygotowując system statystyk OASA wyszli naprzeciw oczekiwaniom branży Digital Signage.
Toucan Systems za pomocą autorskiego rozwiązania - zautomatyzowanego systemu statystyk OASA (Outdoor Advertising System Automated) oferuje swoim klientom również możliwość zmierzenia efektu przeprowadzonych kampanii. „Stworzony przez nas system zautomatyzowanych statystyk, to prekursorskie rozwiązanie w skali kraju" - mówi Radosław Zdunek, prezes Toucan Systems.
Swoje narzędzie firma z Gdańska miała okazję zaprezentować szerszej publiczności w dniach 05- 08 marca br. podczas targów CeBIT w Hanowerze. Specjalnie na to wydarzenie zespół Toucan Systems przygotował aplikację pn. „Tropikalna podróż" stworzoną w paradygmacie Natural User Interface (NUI). Do aplikacji została podłączony system OASA, na podstawie którego uzyskano informacje na temat liczby osób nawiązujących kontakt z nośnikiem, czas trwania tej interakcji oraz
„Jak widać na przygotowanej przez nas grafice podczas czterech dni, w pobliżu naszego standu przeszło ponad 13 tysięcy osób z czego ponad 34 % nawiązało z nim bezpośredni kontakt wzrokowy, a podróż po wirtualnej dżungli obyło 576 osób, czyli średnio 144 osób dziennie. Myślę, że to dobry wynik" - mówi Radosław Zdunek, prezes firmy.
Zespół Toucan Systems system OASA opisuje w trzech słowach: inteligentny - rozpoznaje obiekty, wie kiedy ktoś zwraca uwagę na badane pole lub tylko przechodzi obok interesującej nas strefy, automatyczny - po zdefiniowaniu zadania, liczy za nas wszystkie interakcje, które chcemy poznać, wygodny - statystyki można śledzić z poziomu przeglądarki internetowej za pomocą Live Panel. Nowością systemu OASA jest funkcja rozpoznawania płci i wieku użytkowników korzystających z interaktywnej aplikacji. W niedalekiej przyszłości użyteczność systemu ma zostać powiększona dzięki wprowadzeniu dodatkowych opcji takich jak generowanie mapy najczęściej obserwowanych obiektów czy definiowanie celów konwersji.
System statystyk OASA to tylko jedno z wielu rozwiązań, które znajdują się w ofercie Toucan Systems. Firma z Gdańska klientom proponuje systemy interaktywne z zastosowaniem m.in. technologii augmented reality, oparte na modelu rzeczywistej interakcji odbiorców z cyfrowym nośnikiem. Ponadto od niedawna w ofercie znajdują się też aplikację mobilne oraz Toco Engine wraz z Toucan SDK dla programistów, niezbędny w tworzeniu interaktywnych aplikacji. Dzięki systemowi OASA generującemu twarde dane, produkty stworzone przez Toucan Systems można poddać rzetelnej weryfikacji .
Wspominana wcześniej Anne Rieckard dostrzegała potrzebę stworzenia systemu za pomocą którego można byłoby dokonywać pomiaru efektywności przekazu cyfrowego. „Dysponowanie tego typu wskaźnikami ma kluczowe znaczenie ponieważ ma ogromny wpływ na planowanie, ocenę, analizę i porównanie cen czy wreszcie raportowanie efektywności po zakończeniu kampanii" - stwierdziła.
Dzięki rozwiązaniom wykorzystującym w głównej mierze augmented reality firma Toucan Systems jest w stanie stworzyć system interaktywny, który wzbudzi zainteresowanie i zaangażowanie przechodniów. Interaktywny przekaz na długo zapada w pamięci odbiorców, wywołując pozytywny oddźwięk, przez co stanowi idealne narzędzie buzz marketingu.
Dzięki rozwiązaniom wykorzystującym w głównej mierze augmented reality firma Toucan Systems jest w stanie stworzyć system interaktywny, który wzbudzi zainteresowanie i zaangażowanie przechodniów. Taki przekaz na długo zapada w pamięci odbiorców i wywołuje pozytywny oddźwięk, stanowiąc idealne narzędzie buzz marketingu. Natomiast system OASA weryfikując skuteczność tego przekazu, stanowi dopełnienie kompleksowych rozwiązań technologicznych oferowanych przez Toucan Systems.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Marcin Winkowski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »