Społeczeństwo » Społeczeństwo
Zawodnicy MMA walczą ze złośliwością w kampanii CityFit
.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Złośliwe komentarze w internecie? Oczywiście każdy z nas widział
ich całe mnóstwo – a może i sam kilka napisał…? Teraz jednak na
wszystkich hejterów padł blady strach, a wszystko to za sprawą Pogromców Złośliwości. W akcję sieci klubów fitness CityFit i Fundacji Cancer Fighters, włączyli się czołowi zawodnicy MMA.
Wyobraź sobie taką sytuację. Napisałeś/napisałaś właśnie niezwykle złośliwy komentarz. Klikasz „Wyślij” i przyglądasz się z satysfakcją temu, jakie wywołuje reakcje. Do momentu, w którym ktoś zamieszcza w odpowiedzi na Twój komentarz krótkie wideo. A w nim… A w nim najlepsza na świecie zawodniczka MMA mówi (bezpośrednio do Ciebie!): Co to za komentarz tam u góry?
Ups, to oznacza, że właśnie trafiłeś na celownik Pogromców Złośliwości, którzy na złośliwe komentarze (głównie na Facebooku) odpowiadają specjalnymi grafikami lub krótkimi filmami. W nich przekonują: zamiast się wyzłośliwiać w internecie, lepiej wpłacić kilka złotych na dzieci walczące z prawdziwą złośliwością… czyli chore na raka. Twarzami akcji jest dwójka dzielnych dzieciaków, Bartek i Nadia, którym nieobce są zmagania z najzłośliwszą z chorób, a także zawodnicy MMA: Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński.
Pogromcy powstali jako inicjatywa stworzona przez sieć klubów fitness CityFit we współpracy z Fundacją Cancer Fighters, wspierającą dzieci walczące z chorobą nowotworową. Celem akcji jest nie tylko pomoc małym pacjentom pozostającym pod opieką fundacji, lecz także wzrost świadomości społecznej dotyczącej hejtu oraz dotyczącej aktywności fizycznej jako ważnego elementu profilaktyki przeciwnowotworowej.
– Naszą akcją chcemy zachęcić do zmiany perspektywy i do przekucia złej energii w coś dobrego. Pozytywne nastawienie i wzajemne wsparcie to wartości ważne dla naszej marki i bardzo liczymy na to, że wspólnie z naszymi Ambasadorami, przekonamy nieprzekonanych, że pomaganie jest fajniejsze niż hejtowanie. – mówi Karolina Bałaban, PR Manager CityFit.
Na stronie akcji można kupić cegiełki oraz charytatywne wejściówki do klubów CityFit, z których dochód trafi na konto fundacji. Równolegle CityFit uruchomił również możliwość charytatywnej dopłaty do karnetu dla swoich klubowiczów.
– Każdego dnia robimy wszystko, aby na twarzach naszych Wojowników gościł wyłącznie uśmiech. Środki zebrane dzięki akcji pomogą nam przeprowadzić kolejne akcje, ale co najważniejsze – zakupić specjalistyczny sprzęt medyczny, który jeszcze bardziej wpłynie na jakość leczenia naszych podopiecznych – mówi Marek Kopyść, Prezes Zarządu Fundacji Cancer Fighters.
W inicjatywę Pogromców Złośliwości zaangażowana jest agencja digitalowa WebTalk, która prowadziła prace programistyczne przy tworzeniu strony internetowej akcji. Za stworzenie konceptu oraz produkcję i promocję materiałów wspierających inicjatywę odpowiedzialna jest poznańska agencja reklamowa GPD Agency (obsługująca takie marki jak Lidl,CityFit, Dr. Oetker, Lisner, House, Lubella, Hochland), która za projekt otrzymała dwa wyróżnienia w Konkursie Niezależnej Kreacji KREATURA 2018. Ideę przedsięwzięcia wspiera również system płatności Tpay.com oraz dostawca oprogramowania firma NVT. W wyszukiwaniu najbardziej złośliwych komentarzy pomaga zespół i aplikacja Newspoint.
Więcej informacji o Pogromcach Złośliwości na www.pogromcyzlosliwosci.pl.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
WT
|
Komentarze (0)