Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

Zdrowie głównym stymulatorem Europejczyków do odchudzania!-Raport bodykey by NUTRILITE™ firmy Amway

Zdrowie głównym stymulatorem Europejczyków do odchudzania!-Raport bodykey by NUTRILITE™ firmy Amway
Zobacz więcej zdjęć »
Troska o własne zdrowie i chęć zyskania większej pewności siebie to według 67% ankietowanych Polaków główne powody zmiany nawyków żywieniowych, podjęcia próby zmniejszenia masy ciała i przystąpienia do programu odchudzającego.

Według Raportu bodykey by NUTRILITE firmy Amway tego samego zdania są również Europejczycy z 8 krajów uczestniczących w badaniu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Badania zostały przeprowadzone w czerwcu 2015 roku przez Instytut Badania Opinii Publicznej Doxa, na zlecenie NUTRILITE™ by Amway w 8 europejskich krajach: we Włoszech, Rumunii, Czechach, Finlandii, Niemczech, Węgrzech, Szwecji oraz w Polsce. Ankietowanym zadano 7 pytań dotyczących ich nastawienia do aktywności fizycznej, zdrowego odżywiania, programów odchudzających i stosowania diety. W każdym kraju przeprowadzono 1000 wywiadów wśród reprezentatywnej próby dorosłych użytkowników Internetu.

Dlaczego Europejczycy chcą się odchudzać?

75% ankietowanych Finów, 73% mieszkańców Rumunii, 72% Szwedów i Niemców oraz 67% Polaków chce być zdrowsza! Potrzeba zyskania większej pewności siebie skłania do rozpoczęcia diety i przestrzegania planu ćwiczeń 40% ankietowanych Polaków, 47% Niemców, 42% Czechów oraz 38% Włochów. Za trendami estetycznymi najbardziej podążają Finowie (55%), Rumuni (43%) i Węgrzy (38%). Dla Polaków (31%) ważniejszym stymulatorem do odchudzania jest zbliżające się lato i chęć pokazania nienagannej sylwetki. Podobne tendencje wykazują Niemcy (33%). Tylko 3% Polaków jest gotowych przejść na dietę, aby zdobyć względy drugiej osoby.

Główne źródła informacji o odżywianiu i utracie masy ciała

We wszystkich ośmiu krajach Internet jest głównym źródłem pozyskiwania informacji przez Europejczyków zainteresowanych zrzuceniem zbędnych kilogramów. Raport bodykey by NUTRILITE™ firmy Amway pokazuje, że najchętniej informacji i porad online poszukują Polacy (70%), Niemcy (67%), Finowie, Czesi (66%) i Węgrzy (62%). Podejmując decyzję o przejściu na dietę i przystąpieniu do programu odchudzającego Włosi (42%) i Rumuni (37%) przede wszystkim zasięgają opinii i konsultują się z ekspertem żywieniowym lub dietetykiem. W Polsce po poradę eksperta zgłasza się jedynie 28% ankietowanych. Nasi rodacy częściej szukają porad wśród rodziny i znajomych (34%). Tylko 8% ankietowanych Polaków prosi o pomoc w utracie zbędnych kilogramów lekarza rodzinnego wobec 17% Włochów i Niemców korzystających z porad swoich lekarzy.

Świadomość zasad prawidłowego odżywiania

Ankietowani ze wszystkich krajów są pozytywnie nastawieni do rozpoczęcia diety, większość z nich jest świadoma, że krótkie i intensywne diety są niewskazane, nie przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania i zdrowia ludzkiego organizmu. Najbardziej ostrożni w tym względzie są Włosi (8,10 w skali od 1 do 10 punktów), Finowie (7,71 w skali od 1 do 10), Niemcy (7,50 w skali od 1 do 10) i Polacy (7,13 w skali od 1 do 10 punktów). Mieszkańcy większości krajów biorących udział w ankiecie, w szczególności Włoch, Rumunii, Niemiec, Polski, Finlandii oraz Czech, przyznali, że byliby zainteresowani wypróbowaniem holistycznego programu kontrolowania masy ciała, który uwzględniałby spersonalizowany plan żywieniowy oraz plan ćwiczeń, dostosowany do ich właściwych potrzeb. Wyniki badań bodykey by NUTRILITE pokazują, że istnieje znaczące zainteresowanie testami genetycznymi, które służą odkryciu reakcji metabolizmu na przyjmowany pokarm oraz na wysiłek fizyczny. Kraje wykazujące największe zainteresowanie, to Włochy (7,19 w skali od 1 do 10), Rumunia (7,16 w skali od 1 do 10) oraz Węgry (7,00 w skali od 1 do 10).  Wśród Polaków zainteresowanie jest niższe: 6,62 na 10 punktów.

Zapał i wytrwałość w stosowaniu diety

Utrzymanie ścisłej diety to najczęstszy problem związany z odchudzaniem. Szwecja (34%), Czechy (25%) oraz Polska (24%) to kraje, których mieszkańcy najszybciej tracą zapał do walki po złamaniu zasad i najłatwiej rezygnują z diety. Węgrzy, Włosi i Rumuni  (po 25%), nie zrażają się chwilowym niepowodzeniem, czują się nadal usatysfakcjonowani i gotowi do ponownego rozpoczęcia diety z zupełnie nową energią. Różne nacje mają na to różne recepty. Rumuni (23%) i Polacy (21%) decydują się na trenera, który zmotywuje ich do powrotu na właściwą ścieżkę, a Finowie (50%), Włosi (40%) oraz Węgrzy (37%) wybierają program zezwalający na drobne odstępstwa od diety. Najbardziej zdyscyplinowani są Niemcy – jako jedyni spośród wszystkich ankietowanych narodowości – są najmniej podatni na łamanie zasad diety. Tylko 9% Polaków nie pozwala sobie na żadne odstępstwo podczas diety a 31% naszych rodaków wybiera programy odchudzające, które pozwalają na drobne odstępstwa.

Polacy najbardziej aktywni fizycznie!

Statystyczny Polak poświęca 3 godziny i 40 minut tygodniowo na aktywność fizyczną. Kolejne pozycje zajmują: Węgrzy (3h 22 min tygodniowo), Niemcy (3h 17 min.), Finowie i Czesi (po 3h 13 min.), Rumuni (3h 5 min.) oraz Włosi (2h 54 min.). Wyniki Raportu bodykey by NUTRILITE firmy Amway pokazują, iż zdrowy tryb życia, aktywność fizyczna i dieta coraz częściej idą w parze z nowoczesną technologią. 38% Polaków korzysta w codziennych działaniach wspomagających i monitorujących zdrowy tryb życia oraz proces utraty wagi z pomocy urządzeń mobilnych oraz serwisów społecznościowych. Po aplikacje i urządzenia pomiarowe najchętniej sięgają Włosi (45%), Rumuni oraz Szwedzi (po 40%). Urządzenia pomiarowe kontrolujące postępy w zrzucaniu zbędnych kilogramów i utrzymywaniu dobrej kondycji to dobry pomysł dla 33% Polaków. 26% naszych rodaków szuka inspiracji w mediach społecznościowych lub na blogach ulubionych sportowców.

Metryka badania

Czas realizacji: 16-24 czerwca 2015 roku

Miejsce badania: Czechy, Finlandia, Niemcy, Węgry, Włochy, Polska, Rumunia i Szwecja.

Próba: po 1000 wywiadów wśród reprezentatywnej grupy dorosłych (18-64 lata) użytkowników Internetu
z danego kraju.

 

Wszystkie produkty NUTRILITE™ by Amway sprzedawane są wyłącznie za pośrednictwem organizacji sprzedaży liczącej ponad trzy miliony przedsiębiorców współpracujących z Amway™ na całym świecie, obsługujących również swoich klientów także poprzez internet, w Polsce poprzez platformę internetową www.amway.pl

O marce bodykey by NUTRILITE™

bodykey by NUTRILITE™ to opracowany naukowo program utraty wagi, uwzględniający genetyczne predyspozycje związane z odżywianiem i aktywnością fizyczną. Informacje te, połączone z analizą upodobań dotyczących stylu życia, wykorzystywane są przez ekspertów bodykey do stworzenia indywidualnego Planu diety i treningu. Plan wspierany jest gotowymi daniami, których stosowanie pomaga osiągnąć i utrzymać wymarzoną wagę przez długi czas. Więcej informacji na stronie: bodykey.pl/public

 O marce Nutrilite                                                                                                                         

NUTRILITE™ to najlepiej sprzedająca się marka naturalnych witamin i minerałów - suplementów diety na świecie a także marka Amway ciesząca się największym powodzeniem. NUTRILTE jest jedyną marką suplementów, która  sama realizuje i kontroluje  cały proces produkcyjny: od uprawy roślin z których powstają suplementy, poprzez ich przetwarzanie, aż do ostatecznego produktu. NUTRILITE jest jedyną światową marką witamin i minerałów, która uprawia, zbiera i przetwarza zbiory na swoich własnych famach. Produkty NUTRILITE są oficjalną marką suplementów AC Milan. Produkty NUTRILITE można nabyć wyłącznie
u dystrybutorów Amway lub poprzez 
www.amway.pl

O firmie Amway™

Amway jest jednym z wiodących producentów sprzedaży bezpośredniej na świecie, sprzedaje 450 wysokiej jakości produktów z segmentu/kategorii urody, odnowy biologicznej oraz pielęgnacji domu, dystrybuowanych poprzez sieć niezależnych dystrybutorów. Firma została założona w 1959 roku w mieście Ada w stanie Michigan (Stany Zjednoczone), obecnie zaś ma oddziały w przeszło 100 krajach na świecie. W samym 2014 roku zysk firmy wyniósł 10,8 miliardów  dolarów. Najlepiej sprzedające się marki Amway to: NUTRILITE™ (preparaty witaminowe, mineralne i suplementy diety), ARTISTRY™ (produkty pielęgnacyjne oraz kosmetyki do makijażu) oraz eSpring™ (system oczyszczania wody). Więcej informacji na stronie: www.amway.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PelkaCreatives

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »