Technologie » Internet
zentrada Mix-koszyk rośnie i rośnie
Od ponad 10 lat zentrada oferuje stale rozwijającej się społeczności przedsiębiorców z branży handlowej okno do ogólnoeuropejskich zakupów hurtowych przez Internet i to bez większych kosztów i ryzyka. Dzięki nowym i innowacyjnym konceptom logistycznym firma internetowa z siedzibą w Würzburgu (Niemcy) i lokalnym biurem w Opolu opuszcza czysto internetową ścieżkę rozwoju i oferuje również realne korzyści w zakresie zakupów hurtowych i realizacji zamówień u dużych importerów i producentów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
30 europejskich Top-dostawców z branży dóbr konsumpcyjnych oferuje obecnie blisko 100.000 artykułów w ramach nowej opcji zakupów mix-koszyk dla zamówień mieszanych w jednej dostawie realizowanej centralnie przez zentrada.Distribution dla przedsiębiorców na terenie całej Europy.
Kupujący, zazwyczaj niezależny sprzedawca detaliczny, oszczędza na kosztach przeładunku oraz wysyłki i może zamawiać pojedyncze produkty lub mniejsze ilości towaru w jednym mix-zamówieniu omijając wysokie wartości minimalnego zamówienia u większych producentów i importerów.
Innowacyjnością nie jest samo ograniczenie wielkości zamówienia i związanych z realizacją kosztów, ale innowacyjny łańcuch dostaw, który dzięki wydajnej agregacji wielu mniejszych zamówień od pojedynczych przedsiębiorców z całej Europy pozwala na sekwencyjne pobieranie towaru u dużych europejskich importerów i producentów popularnych towarów.
Sukces w handlu detalicznym wymaga dziś szerszego i bardziej unikatowego asortymentu towarowego, częstych promocji, akcji sprzedażowych i ofert sezonowych – wszystko po to, aby jak najlepiej wykorzystać frekwencję swoich klientów.
"Oprócz wymiernych korzyści wynikających z agregacji mniejszych zamówień i centralnej dystrybucji mix-zamówień zentrada umożliwia często mniejszym sklepom w ogóle sam zakup towaru u największych europejskich dostawców, którzy ze względów chociażby na minima logistyczne zamówień, nie byli dostępni dla mniejszych przedsiębiorców”, stwierdza Ingo Schloo, CEO i współzałożyciel zentrada.network opisując koncept nowoczesnej wspólnoty kupieckiej.
Na platformach hurtowych zentrada listing dostawców odbywa się za pomocą zintegrowanych z systemem shopów, które to zawierają cały asortyment towarowy dostawcy. Wszystkie zamówienia b2b od handlowców są kilkukrotnie w ciągu tygodniu agregowane do większych zamówień hurtowych do dużych producentów i importerów.
Dzięki własnym rozwiązaniom logistycznym i informatycznym stworzonym przez zentrada dostawy przychodzące od producentów i importerów przechodzą przez magazyn przepływowy, gdzie są dystrybuowane do mniejszych mix-zamówień sklepowych z całej Europy.
zentrada unika ryzyka związanego z towarem oraz kosztów magazynowania, co pozwala na zainwestowanie swojej marży hurtowej w innowacje, europejską dystrybucję i transgraniczną obsługę klienta świadczoną przez biura obsługi klienta w 8 krajach europejskich. Jedynie czas dostawy przy realizacji mix-zamówień poprzez zentrada.Distribution wydłuża się średnio o 3 dni w porównaniu z bezpośrednimi zamówieniami u dostawców.
W międzyczasie organizacje branżowe, jak i wiodący specjaliści stwierdzają, że digitalizacja w zakupie hurtowym oferuje duże korzyści dla większości sprzedawców detalicznych, zwłaszcza tych małych. "Detaliści potrzebują dziś nowych źródeł zaopatrzenia, aby móc stale opracowywać nowe pomysły i kampanie sprzedażowe. Jedno kliknięcie na zentrada oznacza dostęp do ponad 400.000 produktów od 500 dostawców z całej Europy. Relacja ceny do jakości oraz obsługa na zentradzie są przekonujące. To wszystko daje mniejszym detalistom możliwość zakupu produktów w dobrych cenach, które nie są dostępne na każdym rogu", wyjaśnia Ralf Ludewig, , wiceprezes Bawarskiego Związku Handlu.
Już po sześciu miesiącach od wdrożenia innowacyjna oferta mix-koszyk osiąga prawie 50% obrotów dystrybucyjnych zentrada.Distribution i nadal wykazuje olbrzymie tempo wzrostu.
"W związku z dalszym poszerzaniem asortymentu w opcji mix-koszyk, wszystko wskazuje na dalszy wzrost sprzedaży w sezonie jesiennym i Bożonarodzeniowym.", prognozuje CEO zentrada biorąc pod uwagę ewentualne udostępnienie zakupu również artykułów spożywczych.
Podstawowe członkostwo we wspólnocie kupieckiej zentrada jest dla zakwalifikowanych detalistów bezpłatne, ale może być uzupełnione o szereg usług PREMIUM.
Więcej informacji na www.zentrada.pl
Kontakt dla prasy
Bertold Görlich
zentrada Europe GmbH & Co. KG
Konsularna 1, 45-089 Opole
Tel.: 77 / 54 301 00
Email: redakcja@zentrada.pl
Nadesłał:
zentrada
|
Komentarze (0)