Technologie » Internet

zentrada Mix-koszyk rośnie i rośnie

Od platformy handlu hurtowego do wspólnoty zakupowej w Europie

Od ponad 10 lat zentrada oferuje stale rozwijającej się społeczności przedsiębiorców z branży handlowej okno do ogólnoeuropejskich zakupów hurtowych przez Internet i to bez większych kosztów i ryzyka. Dzięki nowym i innowacyjnym konceptom logistycznym firma internetowa z siedzibą w Würzburgu (Niemcy) i lokalnym biurem w Opolu opuszcza czysto internetową ścieżkę rozwoju i oferuje również realne korzyści w zakresie zakupów hurtowych i realizacji zamówień u dużych importerów i producentów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 30 europejskich Top-dostawców z branży dóbr konsumpcyjnych oferuje obecnie blisko 100.000 artykułów w ramach nowej opcji zakupów mix-koszyk dla zamówień mieszanych w jednej dostawie realizowanej centralnie przez zentrada.Distribution dla przedsiębiorców na terenie całej Europy.

Kupujący, zazwyczaj niezależny sprzedawca detaliczny, oszczędza na kosztach przeładunku oraz wysyłki i może zamawiać pojedyncze produkty lub mniejsze ilości towaru w jednym mix-zamówieniu omijając wysokie wartości minimalnego zamówienia u większych producentów i importerów.

Innowacyjnością nie jest samo ograniczenie wielkości zamówienia i związanych z realizacją kosztów, ale innowacyjny łańcuch dostaw, który dzięki wydajnej agregacji wielu mniejszych zamówień od pojedynczych przedsiębiorców z całej Europy pozwala na sekwencyjne pobieranie towaru u dużych europejskich importerów i producentów popularnych towarów.

Sukces w handlu detalicznym wymaga dziś szerszego i bardziej unikatowego asortymentu towarowego, częstych promocji, akcji sprzedażowych i ofert sezonowych – wszystko po to, aby jak najlepiej wykorzystać frekwencję swoich klientów.

"Oprócz wymiernych korzyści wynikających z agregacji mniejszych zamówień i centralnej dystrybucji mix-zamówień zentrada umożliwia często mniejszym sklepom w ogóle  sam zakup towaru                    u największych europejskich dostawców, którzy ze względów chociażby na minima logistyczne zamówień, nie byli dostępni dla mniejszych przedsiębiorców”,  stwierdza Ingo Schloo, CEO                    i współzałożyciel zentrada.network opisując koncept nowoczesnej wspólnoty kupieckiej.

Na platformach hurtowych zentrada listing dostawców odbywa się za pomocą zintegrowanych            z systemem shopów, które to zawierają cały asortyment towarowy dostawcy. Wszystkie zamówienia b2b od handlowców są kilkukrotnie w ciągu tygodniu agregowane do większych zamówień hurtowych do dużych producentów i importerów.

Dzięki własnym rozwiązaniom logistycznym i informatycznym stworzonym przez zentrada dostawy przychodzące od producentów i importerów przechodzą przez magazyn przepływowy, gdzie są dystrybuowane do mniejszych mix-zamówień sklepowych z całej Europy. 

zentrada unika ryzyka związanego z towarem oraz kosztów magazynowania, co pozwala na zainwestowanie swojej marży hurtowej w innowacje, europejską dystrybucję i transgraniczną obsługę klienta świadczoną przez biura obsługi klienta w 8 krajach europejskich. Jedynie czas dostawy przy realizacji mix-zamówień poprzez zentrada.Distribution wydłuża się średnio o 3 dni         w porównaniu z bezpośrednimi zamówieniami u dostawców.

W międzyczasie organizacje branżowe, jak i wiodący specjaliści stwierdzają, że digitalizacja w zakupie hurtowym oferuje duże korzyści dla większości sprzedawców detalicznych, zwłaszcza tych małych. "Detaliści potrzebują dziś nowych źródeł zaopatrzenia, aby móc stale opracowywać nowe pomysły      i kampanie sprzedażowe. Jedno kliknięcie na zentrada oznacza dostęp do ponad 400.000 produktów od 500 dostawców z całej Europy. Relacja ceny do jakości oraz obsługa na zentradzie są przekonujące. To wszystko daje mniejszym detalistom możliwość zakupu produktów w dobrych cenach, które nie są dostępne na każdym rogu", wyjaśnia Ralf Ludewig, , wiceprezes Bawarskiego Związku Handlu.

Już po sześciu miesiącach od wdrożenia innowacyjna oferta mix-koszyk osiąga prawie 50% obrotów dystrybucyjnych zentrada.Distribution i nadal wykazuje olbrzymie tempo wzrostu.

"W związku z dalszym poszerzaniem asortymentu w opcji mix-koszyk, wszystko wskazuje na dalszy wzrost sprzedaży w sezonie jesiennym i Bożonarodzeniowym.", prognozuje CEO zentrada biorąc pod uwagę ewentualne udostępnienie zakupu również artykułów spożywczych.

Podstawowe członkostwo we wspólnocie kupieckiej zentrada jest dla zakwalifikowanych detalistów bezpłatne, ale może być uzupełnione o szereg usług PREMIUM.

 

Więcej informacji na www.zentrada.pl

Kontakt dla prasy

Bertold Görlich

zentrada Europe GmbH & Co. KG

Konsularna 1, 45-089 Opole

Tel.: 77 / 54 301 00

Email: redakcja@zentrada.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

zentrada

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »