Firma » Biznes

Zetly ruszyło z prywatną sprzedażą użytkowych Tokenów ZET

Zetly to pierwsza platforma sportowa ALL-IN-ONE, która tworzy unikalny ekosystem i rynek tokenów klubowych, NFT, sportowych pamiątek i cyfrowego portfela.

Podstawę funkcjonowania ekosystemu Zetly stanowi użytkowy Token ZET. Maksymalna kwota alokacji w ramach prywatnej sprzedaży Tokenów ZET wynosi 2,625 mln USD. Środki zostaną przeznaczone na rozwój platformy i aplikacji. Jej uruchomienie planowane jest w IV kwartale br.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Główną ideą twórców Zetly jest stworzenie pierwszej multifunkcyjnej platformy sportowej wraz z dedykowaną aplikacją. To rozwiązanie składające się z modułów odpowiadających na problemy dzisiejszego świata sportu związane m.in. z ograniczeniem uczestnictwa fanów w wydarzeniach sportowych na żywo, a tym samym zmniejszenia ich zainteresowania sportem co prowadzi również do spadku przychodów dla klubów.  Platforma pozwoli na emisję klubowych tokenów użytkowych i będzie stanowiła dodatkowe źródła przychodów dla klubów. Moduły stworzą zintegrowany system inteligentnych, adaptacyjnych rozwiązań na styku biznesu, technologii i komunikacji, skutecznie pobudzając emocje kibiców. Źródłem energii dla całej platformy będzie Token ZET. Klientami platformy będą natomiast związki sportowe, kluby, drużyny i zawodnicy z różnych dyscyplin sportowych, a także e-sportowych ze wszystkich lig europejskich oraz użytkownicy aplikacji: fani sportu, inwestorzy oraz twórcy.

W ramach rozpoczętej prywatnej sprzedaży oferowanych jest do nabycia 583.333.333 Tokenów ZET. Inwestor otrzyma dodatkowo do 20% Tokenów ZET jako bonus od swojego zakupu. Oznacza to, że w ramach sprzedaży prywatnej dystrybuowanych jest łącznie 700 mln Tokenów ZET. Stanowi to 10% całkowitej puli tokenów użytkowych, których maksymalna podaż wyniesie 7 miliardów.

Cena sprzedaży Tokenów ZET w transzy prywatnej została ustalona na promocyjnym poziomie 0,0045 USD. Tym samym maksymalna kwota alokacji wynosi 2,625 mln USD. Sprzedaż prywatna prowadzona będzie do końca lutego br. Później planowana jest przedsprzedaż, a następnie publiczna emisja tokenów. Pozyskiwane w ten sposób środki będą wykorzystane przede wszystkim na finansowanie budowy i rozwoju platformy oraz aplikacji Zetly, których uruchomienie planowane jest w czwartym kwartale br.

- Tworzymy nowy cyfrowy świat dla sportu. Od Fanów dla Fanów. Dzięki naszej platformie wszyscy będą mogli tworzyć własne NFT, sportowcy będą mogli organizować swoje akcje crowdfundingowe, federacje i kluby będą mogły oferować unikalne zestawy cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich. Poprzez emisję klubowych tokenów użytkowych kluby uzyskają dodatkowe źródła przychodów. Tym samym Zetly pomoże branży sportowej w przejściu do cyfrowej rzeczywistości i wykorzystaniu jej potencjału. Zetly to pomost pomiędzy klubami, fanami i organizacjami, umożliwiający przekształcenie fanów w aktywnych wpływowych twórców, którzy na bieżąco wspierają ich ukochane zespoły i organizacje. Dzięki zastosowaniu cyfrowych technologii będzie można wyeliminować wiele problemów współczesnego sportu. Usługi będą prostsze, bezpośrednie, szybsze i autoryzowane w bezpieczny sposób, co usunie wszelkie wątpliwości dotyczące zaufania - powiedział Michał Glijer, CEO oraz założyciel Zetly.

ZET to token użytkowy ERC-20, który będzie emitowany jako smart kontrakt w sieci Polygon. Token ZET zasila aplikację Zetly i całą platformę jako główna waluta i paliwo dla całego ekosystemu zapewniając dostęp do wszystkich jego funkcji i rozwiązań. Tokeny ZET są powiązane z transakcjami wszystkich użytkowników na platformie, a także z agregacją usług i opłatami transakcyjnymi. Token zapewni wygodny i bezpieczny sposób płatności i rozliczeń w ekosystemie Zetly.

Użytkownicy platformy uzyskają dostęp do zgromadzonych w jednym miejscu najpopularniejszych modułów związanych ze sprzedażą, dystrybucją i obsługą treści sportowych. W zasięgu ręki użytkownicy będą mieli do dyspozycji cyfrowy portfel, tokeny ulubionych zespołów, rynek NFT (ang. Non-Fungible-Token) wraz z możliwością ich tworzenia i zarabiania na nich, a także szereg rozwiązań crowdfundingowych, dzięki którym fani mogą okazywać wybranym sportowcom swoje wsparcie i zaangażowanie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »