Rozrywka » Rozrywka
Zgarnij samochód Renault Clio Grandtour Kombi od Centrum Korona
Zobacz więcej zdjęć » |
Co zrobić, aby wygrać? Wystarczy w dniach 28 września – 13 października zrobić zakupy za minimum 100 złotych (w tym min. 50 złotych wydane na terenie galerii handlowej), tego samego dnia okazać paragon/paragony (można sumować max. 2 paragony) w Punkcie Obsługi Loterii i odebrać kupon-zdrapkę od hostessy. Każde wydane 100 złotych to jeden kupon-zdrapka, przy czym na jeden paragon można odebrać maksymalnie pięć kuponów-zdrapek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Po odebraniu kuponu-zdrapki uczestnik loterii zdrapuje zdrapkę i sprawdza, czy wygrał nagrodę natychmiastową. W puli m.in. karty podarunkowe o wartości 30 złotych, vouchery do restauracji, bawełniane torby na zakupy, parasole czy czekoladki. Jeśli Klient wyraża chęć gry o nagrody główne – samochód Renault Clio Grandtour Kombi oraz karty podarunkowe o wartości 2.000 złotych, 1.000 złotych oraz 500 złotych – musi jeszcze jedynie wypełnić kupon, wrzucić go do specjalnej urny i stawić się osobiście na losowaniu.
Losowanie nagród głównych odbędzie się w sobotę, 13 października, o godzinie 17.00. Obecność na finałowym losowaniu jest obowiązkowa.
„Końcówka września oraz październik z pewnością dla wielu będzie bardzo udany. W naszej jesiennej zabawie uszczęśliwimy ponad 1400 klientów, którzy opuszczą Centrum Korona z nagrodą, a jedna osoba wyjedzie z zakupami nowiutkim samochodem marki Renault Clio Grandtour Combi! Aby powalczyć o wygraną wystarczą zakupy za 100 złotych! Zachęcamy do udziału w loterii i życzymy powodzenia!” – mówi Izabela Turkiewicz, dyrektor Centrum Korona.
Regulamin loterii jest dostępny w Punkcie Obsługi Loterii, w siedzibie Organizatora oraz w biurze Dyrekcji Centrum Korona.
Dodatkowe informacje:
Centrum Korona
Centrum Korona to jedno z pierwszych wielofunkcyjnych centrów handlowych w Polsce, gdzie oprócz zakupów można aktywnie spędzić czas w klubie fitness oraz zrelaksować się w strefie kina i restauracji. Całkowita powierzchnia użytkowa Centrum Korona to 55.000 m2.
Oferta handlowa centrum obejmuje 54 butiki i sklepy średnio powierzchniowe, a głównymi najemcami są: hipermarket Auchan, Cinema City, Fitness Academy oraz sklepy CCC, Decathlon, GO Sport, Rossmann i RTV Euro AGD. Centrum Korona może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają: mulitiplex CINEMA CITY oraz kompleks strefy food court z 12 restauracjami. Centrum Korona to miejsce przyjazne rodzinom oraz osobom niepełnosprawnym.
Właścicielem Centrum Korona jest spółka celowa CH Wrocław Sp. z o.o. zarządzana przez Cromwell Polish Retail Fund.
www.centrum-korona.pl
CROMWELL Property Group
Cromwell Property Group to australijski fundusz REIT (Australian Real Estate Investment Trust) notowany na australijskiej giełdzie papierów wartościowych (ASX), który zarządza aktywami o łącznej wartości 6,7 mld EUR na terenie Australii, Nowej Zelandii i Europy.
Cromwell oferuje globalną i obejmującą komplet usług platformę zarządzania inwestycyjnego wraz z w pełni zintegrowanym potencjałem nieruchomościowym oraz bezpośrednim zarządzaniem aktywami.
Na terenie Europy Cromwell zarządza w ramach swoich funduszy i mandatów w Europie aktywami nieruchomościowymi i zdolnościami inwestycyjnymi o wartości 3,3 mld EUR. W portfelu aktywów Cromwell znajduje się ok. 270 nieruchomości i 2900 najemców.
Cromwell w 21 biurach w 13 krajach europejskich zatrudnia ponad 180 osób, które zapewniają fachową wiedzę w zakresie nieruchomości.
www.cromwellpropertygroup.com
APSYS Polska
ZARZĄDCA APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu.
APSYS Polska zarządza obecnie 1 100 000 mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (1)
Ciekawy artykuł.
blogasi.pl