Firma » Reklama

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego

Young Creatives Cannes to kuźnia talentów branży około reklamowej, wymiana doświadczeń, wiedzy i przede wszystkim mocny start kariery zawodowej. Zgłoszenia do polskiej edycji konkursu trwają do 1 lutego.

Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, jest to również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego i samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem. Young Creatives daje szanse na zyskanie oceny i rzetelnej informacji zwrotnej dotyczącej projektu od najlepszych ekspertów z branży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zasady Young Creatives Cannes są proste. W konkursie mogą startować osoby urodzone po 21 czerwca 1988 r. (przed 31 rokiem życia), w dwuosobowych zespołach. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach – Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowią kategorie Film i Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godzin. Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii.

Zadaniami uczestników poszczególnych kategorii będą:

  • PRINT - wykonanie layout'u reklamy drukowanej,
  • FILM - stworzenie spotu do internetu,
  • MEDIA - przygotowanie propozycji strategii działań mediowych,
  • PR - przygotowanie propozycji strategii działań PR-owych,
  • DESIGN - stworzenie identyfikacji wizualnej, logotypu produktu lub projektu opakowania,
  • DIGITAL - opracowanie zintegrowanej kampanii w Social Media,
  • CLIENTS - opracowanie briefu kreatywnego.

Prace zespołów oceniać będzie jury dedykowane każdej kategorii. Przewodniczącym YC Design jest Bartek Walczuk z 180heartbeats + JUNG v MATT. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Marta Frączek z agencji Saatchi&Saatchi. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Joanna Drabent, Prowly. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Piotra Chrobota z Life on Mars. Przewodniczącymi łączonego jury YC Print/Film są Michał Kubik & Łukasz Stachniak z Bardzo. Prace młodych mediowców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Pawła Gali z Wavemaker

Zgłoszenia można wysyłać do 1 lutego, na adres: dominika.dabrowska@sar.org.pl

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.ktr.org.pl/young-creatives.

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Cannes Lions
Partnerzy: Decode Media, Drukomat.pl, Lunapark, Upright Music, Wacom
Współpraca: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, August Design Studio



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »