Technologie » Telekomunikacja
Zintegrowana komunikacja biznesowa od NFON z nowym brandingiem
Zintegrowana komunikacja biznesowa
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
NFON, europejski dostawca rozwiązań do zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, przeprowadza rebranding marki. Strategicznie NFON koncentruje się na obszarach Unified Communications as a Services (UCaaS) i Contact Center as a Services (CCaaS)."Komunikacja biznesowa szybko ewoluuje. Firmy zmuszane są do ponownego przemyślenia i zmiany dotychczasowego podejścia, a implementowanie przez nie usług w chmurze nabiera tempa. Jako NFON jesteśmy częścią tego procesu. To w ten sposób wzmacniamy naszą pozycję, dążąc do naszego celu, jakim jest bycie wiodącym dostawcą zintegrowanej komunikacji biznesowej w Europie" – powiedział dr Klaus von Rottkay, CEO NFON AG.
Skupienie na UCaaS i CCaaS
Aktualnie NFON oferuje pakiet zintegrowanej komunikacji razem z telefonią w chmurze i CRM Connect, m.in. dzięki niedawnemu wprowadzeniu na rynek Cloudya Meet & Share. Posiada również w swoim portfolio atrakcyjną ofertę dla szybko rozwijającego się rynku CCaaS w postaci produktu omnichannelowego Contact Center Hub, który jest dostępny w całej Europie. "NFON kształtuje komunikację biznesową opartą na chmurze i łączy zespoły pracujące nad wspólnymi projektami w całej Europie. Dzięki inteligentnej platformie komunikacyjnej w chmurze Cloudya oferujemy prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideokonferencje oraz bezproblemowe integracje z systemami CRM i narzędziami do współpracy. To sprawia, że wyróżniamy się na tle konkurencji" – mówi Jan-Peter Koopmann, CTO w NFON AG.
Całkowicie nowy branding
NFON stale się rozwija i obecnie jest czymś więcej niż tylko dostawcą systemów telefonicznych w chmurze. "W 2007 roku zaczynaliśmy od 3 partnerów-założycieli, a dziś obsługujemy klientów w 50 000 firm w 15 europejskich krajach. Nasze portfolio to najnowocześniejsza alternatywa dla konwencjonalnych produktów telekomunikacyjnych. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowaliśmy się na rebranding marki, który podkreśli, że działamy na terenie całej Europy. Sprawiamy, że komunikacja biznesowa staje się inteligentna, niezależnie od lokalizacji czy specyfiki zespołu” – dodaje Jan Forster, dyrektor ds. marketingu NFON AG.
Nadesłał:
AZ_2018
|
Komentarze (0)