Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Złota odsłona kultowego mleczka NIVEA
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Okazja jest niepowtarzalna, tak jak i złote opakowanie wyjątkowej limitowanej edycji.
Przenieśmy się na chwilę do lat 60. Trwa obyczajowa rewolucja, cały świat przygląda się emancypacji kobiet. Zmiany dotyczą wszelkich aspektów życia. W kinie i w mediach nowy wizerunek kobiecości kreują Elizabeth Taylor, Sophia Loren, Brigitte Bardot, Twiggy czy Marylin Monroe. Marylin zresztą, do momentu pojawienia się mleczka, była zadeklarowaną fanką kremu NIVEA, jak i rzesze kobiet na całym świecie. Jednak NIVEA, dostrzegając choćby fakt, że kobiety zaczęły eksponować więcej ciała i bardziej o nie dbać, opracowała w 1963 roku nowy rodzaju emulsji o niezwykle odżywczej i wygładzającej ciało formule, wywołując rewolucję w dziedzinie pielęgnacji skóry.
Dziś, 55 lat później, mleczko NIVEA, w formule udoskonalanej wraz z bieżącymi odkryciami nauki, nadal troszczy się o każdy wymiar kobiecości. Odżywiona i gładka skóra? Po każdym użyciu! Nawilżenie utrzymujące się przez 48 godzin? Oczywiście. A do tego delikatny zapach i szybkie wchłanianie – czego chcieć więcej ;) Dzięki Odżywczemu Mleczku NIVEA zapewnisz swojej skórze dokładnie to, czego potrzebuje!
Poznaj limitowaną edycję kultowego mleczka
NIVEA Rich Nourishing Odżywcze mleczko do ciała
Intensywne odżywienie i nawilżenie zamknięte w formule mleczka do ciała, która zapewnia zauważalnie gładszą skórę przez 48h.
- Wzbogacone o głęboko nawilżające serum.
- Zapewnia intensywne, 48-godzinne nawilżenie i wygładzenie skóry.
- Zawiera cenny olejek migdałowy.
- Intensywnie odżywia skórę.
- Redukuje szorstkość suchej skóry.
Rekomendowana cena detaliczna: 400ml/ 19,99 PLN
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
asurma
|
Komentarze (0)