Gospodarka » Narzędzia
Złoty Laur Konsumenta 2011 dla marki Stanley
Polscy konsumenci uznali markę Stanley za najbardziej godną zaufania w kategorii narzędzi ręcznych i przyznali jej Złoty Laur Konsumenta 2011.
Laur Konsumenta to największy program konsumencki w kraju, pozwalający każdego roku wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Osoby biorące udział w tegorocznej edycji programu wskazały produkty marki Stanley, jako najlepsze na rynku narzędzia ręczne, doceniając ich wysoką jakość i innowacyjność. „Wyróżnienia wręczane przez organizatora konkursu to tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Dlatego wartość takiego godła jest dla nas tym bardziej cenna i motywuje do dalszej, intensywnej pracy" - komentuje Andrzej Mroczek, Kierownik Działu Marketingu Stanley Black & Decker Polska.
To już drugie wyróżnienie dla marki Stanley w tym ogólnopolskim badaniu. W 2010 roku narzędzia Stanley zostały uhonorowane Srebrnym Laurem Konsumenta.
„W naszej pracy przywiązujemy wielką wagę do kontaktu z Klientami. Dzięki temu znamy rynek i potrafimy dostosować swoją ofertę do jego potrzeb. Takie aktywne podejście do Klientów zaowocowało na przestrzeni roku znaczną poprawą
w postrzeganiu i odbiorze marki Stanley wśród Polaków." - dodaje Andrzej Mroczek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Silna pozycja marki Stanley została ugruntowana w marcu 2010 r. po udanej fuzji z firmą Black & Decker, producentem elektronarzędzi. Nowopowstały koncern Stanley Black & Decker uważany jest obecnie za czołowego, światowego producenta narzędzi i elektronarzędzi.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Effective Public Relations
http://effectivepr.pl
|
|
Komentarze (0)