Firma » Reklama
Złoty Solal dla DH Supersam
Zobacz więcej zdjęć » |
Kapituła konkursu nagrodziła Supersam najcenniejszym tytułem Gold SOLAL Marketing Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum, które miało miejsce w październiku ub. roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), rozstrzygnięto w ostatni czwartek w Berlinie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarządzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.
W tym roku było 238 zgłoszeń z 17 krajów. Przyznano 18 nagród, w tym 7 złotych i 11 srebrnych.
Nagrodzona kampania rywalizowała w kategorii „Otwarcie, renowacja lub rozbudowa centrum handlowego". Konkursowe jury doceniło nietypową strategię otwarcia centrum, opartą na idei „time machine" i powrotu do czasów realnego socjalizmu. Propagandowy styl komunikacji i prowokacyjny charakter działań ambientowych stworzyły unikalny na rynku charakter marki.
„Ta nagroda, o znaczeniu europejskim, jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem, że jako zarządzający obiektem Supersam trafiliśmy w dziesiątkę dobierając strategię jego otwarcia. Wierzę, że rozpoczęliśmy nią passę sukcesów." - komentowała w Berlinie Małgorzata Szychułda, Head of Retail Asset Management z firmy Knight Frank.
Za przygotowanie, realizację, stronę komunikacyjną oraz przygotowanie zgłoszenia konkursowego nagrodzonego projektu odpowiedzialna była Firma Reklamowa Kuc.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)