Firma » Biznes
ZM Henryk Kania wyróżnione w prestiżowym konkursie European Business Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
European Business Awards to prestiżowy i niezależny konkurs, którego celem jest nagradzanie oraz promowanie najlepszych praktyk i innowacji w europejskim biznesie. Sprzyja rozpoznawalności marek, a wyróżnienie w nim przynosi renomę w środowisku biznesowym. Jest znanym i cenionym plebiscytem w całej Europie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tegorocznej edycji, do tytułu krajowego zwycięzcy w jednej z 12 kategorii konkursowych aspirują ZM Henryk Kania S.A. Jeśli to się uda, firma – jeden z liderów rynku wędliniarskiego w Polsce – weźmie udział w wielkim finale w maju 2018 r., gdzie zostanie ogłoszonych 12 finalistów europejskich. – Wyróżnienia takie jak obecność na liście „Ones to watch” konkursu European Business Awards są dla nas potwierdzeniem faktu, że skutecznie i z powodzeniem realizowana przez nas strategia biznesowa zauważalna jest nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. I dodaje: – Każdego roku znacząco zwiększamy sprzedaż, co przekłada się na bardzo duży wzrost udziałów rynkowych Spółki niemal we wszystkich kategoriach produktowych. W naszej ofercie regularnie pojawiają się innowacje produktowe, takie jak chociażby mięsne przekąski czy mięsne batony proteinowe. Efektem tak dynamicznego rozwoju są m.in. prestiżowe wyróżnienia, które są dla nas dodatkową motywacją do jeszcze cięższej pracy.
Adrian Tripp, dyrektor generalny European Business Awards, powiedział: – Chcemy szerzej poznawać wiele niesamowitych historii sukcesu w biznesie z całej Europy. Talent, poświęcenie i innowacyjność tych firm tworzy miejsca pracy i wiele innych możliwości. Jest motorem dobrobytu ich kraju. Listy „Ones to Watch” są wyznacznikiem sukcesu dla europejskiej społeczności biznesowej.
O ZM Henryk Kania S.A.
Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce z przychodami rocznymi przekraczającymi 1,2 mld zł. Firma należy do ścisłych liderów w niemal każdej kategorii rynku wędliniarskiego w Polsce, w której jest obecna. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Spółka oferuje szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka. Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Nadesłał:
psikora@zmkania.pl
|
Komentarze (0)