Zdrowie » Dziecko
Znamy polskich finalistów konkursu rysunkowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa”
Zobacz więcej zdjęć » |
Konkurs rysunkowy na projekt pluszaka marzeń jest częścią kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”, w ramach której IKEA wspiera prawo dzieci do zabawy
i rozwoju w najbiedniejszych regionach świata. W tej wyjątkowej inicjatywie miały szansę wziąć udział także dzieci z Polski. Spośród ponad 4000 nadesłanych prac wyróżniono 20 najbardziej oryginalnych. Wśród nich znalazły się także projekty mieszkanek Łodzi:
6-letniej Julii, która narysowała różowego dinozauro-jednorożca i 5-letniej Poli, której wymarzona zabawka to rybo-pszczoła. Każdy ze zwycięzców otrzyma pluszaka uszytego według własnego pomysłu - „ożywi” je Maja Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec. Zwycięzcy polskiej edycji powalczą w międzynarodowym finale. Spośród prac nadesłanych z całego świata wybranych zostanie 10 zwycięzców, a na podstawie ich rysunków stworzona zostanie limitowana edycja pluszowych zabawek, która trafi do sklepów IKEA. Zabawki, które zwyciężyły w zeszłorocznej edycji konkursu są obecnie dostępne we wszystkich sklepach na całym świecie w ramach kolekcji SAGOSKATT.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„W tym roku otrzymaliśmy mnóstwo wspaniałych prac, dlatego wybór był naprawdę bardzo trudny. Wszystkie dzieci włożyły wiele serca i zaangażowania w przygotowanie swoich projektów. Nie mamy żadnych wątpliwości, że dziecięca wyobraźnia jest nieskończona, a autorzy rysunków to prawdziwi mali artyści. Gratulujemy zwycięzcom,
a wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy” - podkreśla Agata Czachórska, Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, IKEA Retail.
Kampania „Zabawa to poważna sprawa” koncentruje się na promowaniu i zapewnieniu praw dzieci do zabawy i rozwoju. Podkreśla korzyści płynące z zabawy, które wpływają na prawidłowy rozwój dzieci. Od zakupu każdej zabawki w czasie trwania kampanii
(20.11-24.12), IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów realizowanych
w najbiedniejszych regionach świata, a wspierających rozwój najmłodszych poprzez zabawę i edukację. Wśród organizacji współpracujących z IKEA Foundation są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children. „Zabawa to poważna sprawa” to nowa kampania społeczna IKEA, która pojawiła się
w miejsce projektu „Pluszaki dla Edukacji” prowadzonego przez ostatnich 13 lat.
Lista zwycięzców oraz galeria wszystkich prac z Polski dostępna jest na stronie zabawymoc.pl
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)