Kultura, sztuka » Kultura

Znamy wyniki konkursu „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”

Znamy wyniki konkursu „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”
Zobacz więcej zdjęć »
„Piękno w każdym wymiarze” – tak brzmiało hasło przewodnie konkursu „ASPiruj, kreuj, GRAweruj”, w którym wzięli udział studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Ich zadaniem było stworzenie projektu graweru na szkle kabiny prysznicowej oraz aranżacji wnętrza łazienki. Jury wybrało 6 najlepszych projektów, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki Radaway.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Liczba nadesłanych prac przerosła w tej edycji wszelkie oczekiwania. Zgłoszonych zostało ponad 60 oryginalnych i ciekawych projektów inspirowanych m.in. naturą, geometrią, sztuką oraz folklorem. Wybór zwycięzców nie był łatwym zadaniem, dlatego jury konkursu postanowiło przyznać oprócz trzech nagród głównych, dodatkowo dwa wyróżnienia. Osobną nagrodę przyznali też Internauci.

 

W konkursie zwyciężyła Adriana Kowalczyk, która przygotowała minimalistyczny choć niezwykle intrygujący wzór „Pool”. Drugie miejsce przyznano Remigiuszowi Szulcowi za pracę w stylu folklorystycznym „Slavic”. Trzecia na podium stanęła Olga Mazur z geometrycznymi wzorami pt. „Wanda”. 

 

Dodatkowe wyróżnienia powędrowały do Karoliny Malary za pracę „Dragonfly” oraz Remigiusza Szulca za pracę „Misity”. W plebiscycie Internautów wygrała z kolei Aleksandra Januchta, która przygotowała piękną, bogato zdobioną „Ramę” dla kabiny prysznicowej.

 

- Druga edycja konkursu ponownie zaskoczyła nas pomysłowością i kunsztem młodych artystów. Dostarczone przez nich projekty są oryginalne, intrygują, ale są jednocześnie na tyle uniwersalne, że z powodzeniem będą mogły znaleźć się w wielu polskich domach.  Wyróżnione prace na stałe wejdą do oferty naszej marki i niebawem znajdą się w bazie dostępnych wzorów – przekonuje Hanna Błaszak, dyrektor marketingu firmy Radaway.

 

Konkurs „ASPiruj, kreuj, GRAweruj” na stałe wpisał się w kalendarz marki. Kolejna edycja odbędzie się za dwa lata.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

beyondpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »