Firma » Reklama

Zobacz jak smsują polscy przedsiębiorcy

Udało nam się namówić na rozmowę kilku pierwszych przedsiębiorców, którzy zdecydowali się jako pierwsi w Polsce skorzystać z serwisu MojaKampaniaSMS.pl.

Udało nam się namówić na rozmowę kilku pierwszych przedsiębiorców, którzy zdecydowali się jako pierwsi w Polsce skorzystać z serwisu MojaKampaniaSMS.pl. Dziś rozmawiamy z jednym z nich. Pan Jarek Jędrkowiak jest szefem i wydawcą największego na Ziemi Gostyńskiej portalu regionalnego Gostyn24.pl

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Co słychać dobrego w samym Gostyniu? Wiemy, że od kilku tygodni macie u siebie dość młodą osobę zarządzającą miastem...

- Dokładnie tak, po 20 latach zmienił się burmistrz. Wiele osób liczy, że za zmianami personalnymi pójdą tez zmiany w zarządzaniu i podejściu do wielu ważnych problemów ekonomicznych i społecznych.


Panie Jarku, a co dobrego w interesach? Czy media regionalne odczuwały boleśnie kryzys sprzed kilkunastu miesięcy?

- Trzeba powiedzieć, że kryzys gospodarczy dotknął niemal wszystkie branże. Nawet „najmocniejsze” lokalne podmioty narzekały na słabe obroty. . Również media, zarówno te papierowe, jak i elektroniczne nie zdołały oprzeć się sile kryzysu. Wiele firm zaczęło „ciąć” koszty, w tym te związane z reklamą, a to odbijało się na naszych przychodach.


Przejdźmy zatem do reklamy. Regionalny portal, mimo iż reklamuje innych, sam także musi zdobywać reklamodawców, aby pożyteczna, niezbędna w demokracji, funkcja mediów lokalnych mogła być kontynuowana. Czy może Pan zdradzić, jak dotychczas pozyskiwał Pan reklamodawców?

- Reklamodawców pozyskujemy w sposób klasyczny poprzez przedstawicieli handlowych. Mamy już kilkadziesiąt firm w portfelu, jednak z niepokojem obserwujemy fakt wycofywania się niektórych podmiotów ze stałych wydatków reklamowych. Co jakiś czas próbujemy kusić promocjami. Ostatnio skorzystaliśmy z usługi Moja Kampania SMS i czekamy na rezultaty. Wiemy, że komunikat został przyjęty pozytywnie, ale musimy się jeszcze sporo nauczyć, zwłaszcza w nowym dla nas obszarze kampnaii sms-owej


Skąd zatem dowiedział się Pan o serwisie MojaKampaniaSMS.pl?

- Wcześniej zarejestrowałem się i zacząłem tworzyć własną bazę klientów na stronie www.serwersms.pl. To właśnie tam dowiedziałem się o nowej usłudze, której zastosowanie uznałem za bardzo dobre narzędzie promujące zarówno mój portal, jak i działalność naszych partnerów biznesowych.


Jak ocenia Pan funkcjonalność serwisu? Czy rejestracja i cały proces zamawiania kampanii był dla Pana trudny? Prosimy o szczerą wypowiedź:)

- System jest intuicyjny i bardzo prosty w obsłudze. Podstawowa wiedza w zupełności wystarcza, aby doskonale się po nim poruszać. Praktycznie od samego początku krok po kroku dochodzi się do finalizowania kampanii. W moim przypadku były niewielkie kłopoty z przechodzeniem do płatności, ale bardzo szybko zostało to usunięte, a kampania sprawnie zrealizowana.


Dziękujemy serdecznie za rozmowę i życzymy powodzenia w prowadzeniu portalu www.gostyn24.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »