Technologie » Internet
ZOO Market rusza z kampanią DOOH
Eventowa przestrzeń miejska - ZOO Market - znajdująca się na warszawskiej Pradze Północ, w drugi weekend maja rozpoczęła kolejny sezon swojej działalności. To niezwykłe miejsce co tydzień przyciąga grono wystawców z antykami, rękodziełem, vinylami, regionalnymi potrawami, modą vintage oraz z pięknymi grafikami i obrazami. Oprócz targów organizowane są tu również liczne atrakcje dla uczestników, m.in.: kino letnie czy kawiarnia, gdzie goście mogą odpocząć i zrelaksować się przy lampce wina lub filiżance aromatycznej kubańskiej kawy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
O wszystkich niespodziankach zorganizowanych dla uczestników z okazji zbliżających się targów, odbiorcy mogli dowiedzieć się z cyfrowych reklam OOH emitowanych w samym centrum Warszawy. Na szczególną uwagę zasłużyły spoty zapraszające przechodniów do organizowanego w każdą sobotę kina letniego. Wyświetlane reklamy informowały odbiorców o zbliżającym się seansie filmowym i odliczały czas do jego rozpoczęcia.
Kampanie swoim zasięgiem objęły siedem cyfrowych ekranów LED z oferty MyLED, w tym sześć znajdujących się przy Domu Towarowym Centrum i jeden umieszczony na Cepelii przy Alejach Jerozolimskich. 15 sekundowe spoty ukazywały się co 2,5 minuty.
Cyklicznie uruchamiane reklamy DOOH co tydzień przyciągają grupy zainteresowanych, a to wszystko dzięki systemowi MyLED, który potrafi w kilka chwil stworzyć cyfrową kampanię OOH, docierającą do szerokiej grupy odbiorców poza ich miejscem zamieszkania.
Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED, odpowiedzialna m.in. za public relations, budowanie komunikacji marketingowej firmy oraz kreowanie kampanii na nośnikach DOOH, dostosowanych do potrzeb klientów. Pasjonuje się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi wykorzystywanymi w cyfrowej reklamie OOH oraz tworzeniem pozytywnego wizerunku marki.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)