Firma » Bankowość

Zwiększ swoje bezpieczeństwo i włącz nową funkcję w Credit Agricole

Cyberprzestępcy nie śpią, dlatego bank Credit Agricole wprowadził dodatkowe zabezpieczenie kont swoich klientów. Włącz weryfikację behawioralną w CA24 eBank lub CA24 Mobile i zwiększ swoje bezpieczeństwo.

Co to jest weryfikacja behawioralna?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Weryfikacja behawioralna jest dodatkową i bezpłatną formą ochrony przed internetowymi oszustami i złodziejami. Pozwala szybciej wykryć i powstrzymać potencjalne cyberprzestępstwo. Jest to możliwe dzięki stworzeniu cyfrowego profilu klienta. Bank automatycznie analizuje sposób, w jaki klient korzysta ze swojego konta i porusza się po bankowości elektronicznej – zarówno w serwisie CA24 eBank, jak i aplikacji CA24 Mobile.

 

- System analizuje, w jaki sposób klient korzysta z klawiatury, porusza myszą komputerową czy przewija ekran – mówi Romuald Ożga, dyrektor Biura Zapobiegania Oszustwom Bankowym. Jeśli wykryjemy zachowanie, które nie pasuje do cyfrowego profilu klienta, zablokujemy dostęp do jego konta i ochronimy w ten sposób pieniądze przed kradzieżą.

 

Weryfikacja behawioralna – tylko dla chętnych

 

Weryfikacja behawioralna działa w tle i jest niezauważalna dla użytkownika. Nie wpływa na wydajność systemu i w żaden sposób nie spowalnia funkcjonowania bankowości internetowej czy mobilnej. Po jej uruchomieniu klient nie odczuje żadnej różnicy.

 

Weryfikację behawioralną można włączyć w aplikacji banku CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank. Aby z niej korzystać, klient musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych behawioralnych. Zgodę można w dowolnym momencie wycofać. Niezależnie, w którym kanale klient włączy weryfikację behawioralną, będzie ona działać w całej bankowości elektronicznej Credit Agricole.

 

- Weryfikacja behawioralna w naszych serwisach znacznie zmniejsza ryzyko przejęcia konta przez nieuprawnionego użytkownika. Dla klientów oznacza to większe bezpieczeństwo, a dla nas – większe zaufanie klientów – przekonuje Romuald Ożga.

 

 

*********

Dodatkowych informacji udziela:

Przemysław Przybylski

Rzecznik Prasowy Credit Agricole

tel. +48 519 019 041

twitter: @przybylskipp

e-mail: prprzybylski@credit-agricole.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prca

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »