Firma » Finanse
Zwiększanie wydajności czasu pracy
Rentowność przedsiębiorstwa i prowadzonych projektów biznesowych w dużej mierze opiera się na precyzyjnej realizacji zaplanowanych działań, w tym także spotkań z klientami. Co więc dzieje się, gdy umówiony klient nie pojawia się na spotkaniu? Czas pracy osoby, która zaplanowała w swoim grafiku 30 lub 60 minut dla konkretnego klienta staje się w tym momencie czasem bezproduktywnym. Zaradzić temu może wysłanie powiadomienia o spotkaniach.
Anka, manager warszawskiej restauracji: "Muszę przyznać, że bardzo często zdarza mi się zapomnieć o umówionym spotkaniu, np. z prawnikiem, dentystą czy doradcą finansowym. Niestety, moja praca absorbuje mnie w dość dużym stopniu, nie tylko przez osiem godzin gdy jestem w restauracji. Mimo iż mam w kalendarzu zapisane godziny spotkania czy wizytę u dentysty, zdarza się, że po prostu umyka mi ta informacja. Przypomnienie w formie smsa o zbliżającym się terminie spotkania wydaje się być ciekawą koncepcją. Według mnie, optymalne byłyby dwa smsy przypominające, np. dzień przed spotkaniem i dodatkowo na kilka godzin przed umówioną konkretną godziną, abym miała czas zorganizować sobie np. dojazd, czy opiekę dla córki. Oczywiście, że to mój obowiązek pamiętać o tym, że z kimś się umówiłam, ale po prostu miło byłoby otrzymać smsa z przypomnieniem o spotkaniu".
Coraz więcej firm wprowadza do swoim systemów zarządzania obsługą klientów smsy przypominające o terminach spotkań, wizyt. Jest to interesująca oferta dla wielu sektorów gospodarki, głównie tych, które znaczną część zysków czerpią z osobistych spotkań z klientami. Przykładem może być zdecydowanie branża usług finansowych i doradczych, jak banki, instytucje pośredniczące w uzyskaniu kredytu, firmy ubezpieczeniowe.
Tomasz Szmaciński, IT Director SerwerSMS.pl: "Jeden z naszych klientów to firma, oferująca ciekawe usługi dla salonów kosmetycznych i SPA. Ich oferta to kompleksowe rozwiązania IT dla branży wellness&SPA, a jednym z nich są właśnie powiadomienia o terminie wizyty w salonie, wysyłane do klientek w formie wiadomości SMS. Z informacji, jakie posiadamy, wynika, iż coraz więcej salonów decyduje się na tego typu rozwiązania, które po prostu zwiększają rentowność salonów kosmetycznych. Klientka, która otrzyma powiadomienie w formie sympatycznego SMS-a prawdopodobnie po prostu pojawi się w salonie o umówionej godzinie. Dzięki temu łatwiej organizować grafik zespołu i planować szacowane przychody przedsiębiorstwa".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku MojaKampaniaSMS.pl
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)