Dom » Budownictwo
Życiowa Dziesiątka z marka WIŚNIOWSKI – Be The Winner
Zobacz więcej zdjęć » |
Bedzie to najszybszy bieg tego typu w Polsce, ponieważ trasa na całej długości
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
przebiega w dół. Dodatkowej prędkości zawodnikom dostarczy partner biegu – marka
WIŚNIOWSKI.
Życiowa Dziesiątka odbędzie sie 9 września w ramach Festiwalu Biegowego i jest otwarta
zarówno dla profesjonalnych zawodników jak i biegaczy, którzy dopiero rozpoczynają swoja
przygodę z tym sportem i chcą wystartować honorowo. Jednak każdy kto przekroczy linie mety
może przez chwile poczuć się zwycięzcą! Firma WIŚNIOWSKI - jako sponsor główny
wydarzenia hasłem Be The Winner, zachęca do przełamywania swoich barier i do aktywnego
spędzania czasu
Hasło Be The Winner, przyświecające działaniom marki WIŚNIOWSKI, promuje przede
wszystkim pokonywanie własnych słabości i dążenie do wyznaczonych celów, a nic nie uczy
tego tak dobrze jak sport. Podczas imprezy na stanowisku firmy WIŚNIOWSKI będzie można
poczuć sportowego ducha, zagrzewać zawodników do walki oraz im kibicować. Z pewnością
nie zabraknie festiwalowych gadżetów i mnóstwa dobrej energii. Na twardych zawodników
urodzonych najwcześniej w 1981 roku czeka również nie lada gratka. W ramach festiwalu odbędą
sie bowiem Mistrzostwa Polski Masters w Biegu Ulicznym na 10 km, w których sklasyfikowani
zostaną właśnie zawodnicy w wieku 35+. Obowiązywać będzie osiem klasyfikacji wiekowych,
a w każdej z nich zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają medale. Jest wiec o co
powalczyć, lecz nawet jeśli nie marzymy o stanięciu na mistrzowskim podium, udział
w Festiwalu Biegowym nawet w roli kibica dostarczy każdemu wielu pozytywnych emocji.
Zwycięzcą jest ten, kto stale przesuwa swój horyzont i podejmuje nowe wyzwania.
„Życiowa dziesiątka, to wydarzenie podczas którego pada bardzo dużo rekordów życiowych
w biegu na 10 km. Jesteśmy przekonani o tym, ze jej najbliższa odsłona pozwoli złamać kolejne
- nie tylko biegowe bariery” – dodaje Irmina Długopolska specjalista ds. marketingu sportowego
firmy WIŚNIOWSKI.
Relacje z imprezy będzie można obserwować na Instagramie: wisniowski_o_cial oraz
fanpage’u marki na Facebooku.
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)