Rozrywka » Sport
Życiowe rekordy z marką WIŚNIOWSKI – Be The Winner
Zobacz więcej zdjęć » |
Dzięki sponsorowi tego dnia każdy, kto dobiegł do mety poczuł się
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
zwycięzcą.
Firma WIŚNIOWSKI od samego rana zagrzewała zawodników do walki. Wszyscy biegacze
otrzymali koszulki z logotypem sponsora i jego głównym przesłaniem: Be The Winner. Tym
hasłem producent bram, drzwi i ogrodzeń pragnął zachęcić sportowców do podejmowania
wyzwań, a kibiców do spróbowania swoich sił w sportowej rywalizacji. Na stoisku sponsora
kibice i biegacze mogli zrobić sobie pamiątkowe, „zwycięskie” zdjęcie.
Na główne nagrody mogli liczyć zwycięzcy biegu. Kibice, czekający na mecie w Muszynie, byli
świadkiem pięknej walki o złoto między Cherutichem Nelsonem a Szymonem Kulką.
Ostatecznie to Kenijczyk był góra, wyprzedzając Szymona o 1,20 sek. Przebiegnięcie dystansu
10 kilometrów zajęło mu tylko 28 min i 50 sek. Wśród kobiet pierwsza na mecie zameldowała
się Viktoria Pogozielska z czasem 33:22,50 sek. Życiowa Dziesiątka była tez częścią mistrzostw
Polski w Biegach Ulicznych na 10 km. W tej klasyfikacji najlepszy był Bogdan Dziuba, który
pokonał trasę w 32:36,00 sek.
Życiowa Dziesiątka to najchętniej wybierany bieg podczas całego Festiwalu Biegów w Krynicy
Zdroju. Pochyła trasa pozwala biegaczom pobić swoje życiowe rekordy, a dodatkowe wsparcie
firmy WISNIOWSKI dodawało energii na każdym kilometrze trasy i poza nią.
Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia.
Nadesłał:
Arni
|
Komentarze (0)