Technologie » Internet

Życzenia na cyfrowym ekranie - digitalowa akcja OOH od Jet Line

Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.

Składanie życzeń było możliwe dzięki uruchomieniu dedykowanej strony www.zyczenia.myled.pl, gdzie uczestnicy interaktywnej kampanii mieli możliwość pozostawienia wyjątkowej wiadomości dla wszystkich bliskich im kobiet. Po ewentualnej moderacji, życzenia trafiały  do panelu MyLED, synchronizującego pracę wszystkich ekranów, a następnie były wyświetlane na 18 nośnikach DOOH zlokalizowanych w największych miastach w Polsce w tym:  w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Szczecinie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Życzenia zaciągane automatycznie z panelu MyLED wyświetlały się losowo. Natomiast w pierwszej kolejności na ekranie pojawiały się te, które zostały zaakceptowane jako ostatnie. 15-sekundowe spoty były emitowane co 2,5 minuty. Łącznie na wszystkich nośnikach wyświetlono je aż 7 200 razy.

 

W Warszawie, życzenia dla pań pojawiły się na sześciu nośnikach zlokalizowanych w podcieniach DTC wzdłuż ulicy Marszałkowskiej oraz na ekranie zlokalizowanym na dachu Cepelii. W stolicy życzenia były wyświetlane przez 20 godzin: od 8 marca od godz. 6.00 do godz. 02.00 następnego dnia. W pozostałych miastach emisja życzeń trwała od godz. 6.00 do godz. 22.00.

 

Dzień przed kampanią, na 18 ekranach wyemitowano spoty zapowiadające nadchodzącą akcję, które miały zachęcić odbiorców do wzięcia udziału w zabawie. Interaktywna kampania miała na celu podnieść zaangażowanie przechodniów w odbiór treści wyświetlanych na cyfrowych ekranach, a także ukazać szerokie spektrum możliwości medium DOOH.

 

Partnerem akcji była stacja radiowa Radio ZET.

 

 

MyLED to internetowa platforma do planowania i realizowania kampanii DOOH, oferująca przeprowadzenie ich na cyfrowych nośnikach zlokalizowanych w przestrzeniach miejskich  oraz tych znajdujących się w zamkniętych przestrzeniach publicznych. Kampanie tworzone są przy użyciu autorskiego systemu online, który pozwala na planowanie,  zarządzanie i stały monitoring. Platforma MyLED skupia w jedną sieć istniejące nośniki, które do tej pory były wykorzystywane głównie przez lokalnych reklamodawców. Integracja w jednym systemie technologicznym umożliwia łatwą realizację kampanii ogólnopolskich. Dzięki funkcjonalnościom systemu możliwe jest stworzenie kampanii DOOH w zaledwie kilka minut. Nośniki MyLED są częścią oferty Jet Line, specjalizującej się w realizacji ogólnopolskich kampanii out of home.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »