Firma » Biznes
Żywiec Bock, Marcowe i Białe w kampanii telewizyjnej
Najnowszy spot prezentuje każdą z piwnych specjalności w sposób oddający jej charakter, smak
oraz barwę. Bock, Marcowe i Białe już od 14 kwietnia walczyć będą o głosy polskich konsumentów na stronie zywiec.com.pl.
„Reklama telewizyjna rozpoczyna komunikację projektu Wybory Żywieckie w kanale ATL. Nowy spot prezentuje trzy warianty Żywca oraz zachęca do wzięcia udziału w Wyborach Żywieckich. Jest to pierwsza akcja w polskiej branży piwnej, w której marka odda głos konsumentom i pozwoli wybrać im piwną specjalność, która pozostanie w sprzedaży na dobre" - mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Innowacji.
1 kwietnia na profilu marki na Facebooku pojawiła się także aplikacja związana z projektem Wybory Żywieckie, w której do wygrania są limitowane trzypaki z nowymi wariantami. Na potrzeby kampanii promującej Wybory Żywieckie przygotowana zostanie także reklama na nośniki OOH oraz kreacje prasowe i internetowe.
Autorem reklamy telewizyjnej jest agencja Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)