Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Żywiec Zdrój Smako-Łyk z Angry Birds

W połowie maja na sklepowych półkach pojawiła się limitowana wersja produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk z postaciami Angry Birds na etykiecie. Nowej odsłonie napoju towarzyszy letnia promocja konsumencka - "Wyrzutnia nagród".

Lato to czas upałów i beztroskiej zabawy, dlatego z myślą o wszystkich spragnionych atrakcji, Żywiec Zdrój wypuścił na rynek limitowaną edycję dobrze znanych konsumentom smaków Smako-Łyka w butelkach o pojemności 0,5l z bohaterami kultowej gry. Słodka Stella zadomowiła się na opakowaniu Smako-Łyka o smaku malinowym, szybki Chuck przejął cytrynę, wybuchowy Bomba wziął na cel czarną porzeczkę, a przywódca stada – Czerwony –  reprezentuje smak truskawkowy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Wygraj 200 000 nagród z licencją Angry Birds!

 

Pod nakrętkami promocyjnych produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk znajdują się unikalne kody. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy zarejestrować się na stronie www.wyrzutnianagrod.pl. Wpisanie już trzech kodów spod nakrętek uprawnia do odebrania nagrody –  kodu power-up do gry Angry Birds na smartphone’a. Na fanów wybuchowej paczki czekają też wyjątkowe gadżety – walizki z wizerunkiem Angry Birds.

 

Letnia promocja Żywiec Zdrój Smako-Łyk potrwa od 2 czerwca do 31 lipca 2014 r. Więcej informacji oraz regulamin promocji można znaleźć na www.wyrzutnianagrod.pl.

 

Wprowadzenie na rynek limitowanej edycji napojów Żywiec Zdrój Smako-Łyk będzie wspierała także  kampania w Internecie i mediach społecznościowych oraz kampania outdoorowa w sąsiedztwie centrów handlowych i środkach komunikacji miejskiej w największych polskich miastach. W punktach sprzedaży do zakupu promocyjnych produktów będą zachęcały kolorowe, pełne humoru materiały POS. Dodatkowo na wszystkie osoby, które w czerwcu wejdą do gry Angry Birds będzie czekała dodatkowa mini zabawa.

  Żywiec Zdrój Smako-Łyk z postaciami Angry Birds jest dostępny w czterech smakach (truskawkowym, malinowym, cytrynowym, czarnej porzeczki) w butelkach o pojemności 0,5 litra
i w rekomendowanej cenie 1,99 zł.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

atwcom

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »