Gospodarka » Żywność
Żywiec Zdrój Soczysty – eksplozja z natury!
Zobacz więcej zdjęć » |
To innowacyjne połączenie naturalnej wody mineralnej i soku z owoców. Produkt jest idealną propozycją dla osób, które najczęściej sięgają po napoje, ale jednocześnie poszukują najbardziej naturalnego rozwiązania. Jest też doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą zadbać o odpowiednie nawyki żywieniowe swojej rodziny, ale nie mają czasu na samodzielne przygotowywanie wody z sokiem owocowym czy kompotu. Żywiec Zdrój Soczysty to eksplozja z natury, zamknięta w poręcznej butelce. Lekki napój powstał, dzięki innowacyjnemu połączeniu naturalnej wody mineralnej i soku owocowego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Żywiec Zdrój Soczysty dostępny jest w trzech ulubionych przez Polaków wariantach smakowych: jabłkowym, cytrynowym oraz wiśniowym. Do wyboru są butelki o mniejszej pojemności 0,5 oraz większe - 1,5 l.
Marka Żywiec Zdrój od lat edukuje o roli zdrowego nawodnienia. Picie naturalnej wody bez wątpienia jest najzdrowszym rozwiązaniem, ale każdy z nas czasem sięga po słodkie napoje. Żywiec Zdrój Soczysty to sposób, by nie rezygnując ze smaku, sięgać po to, co najlepsze z natury. Poszerzając, swoje portfolio Żywiec Zdrój konsekwentnie pozostaje Po Stronie Natury, oferując napój będący niepowtarzalnym połączeniem dwóch naturalnych składników: wody i owoców.
Sugerowana cena detaliczna:
0,5 l – 2,29 zł
1,5 l – 3,99 zł,
O firmie
Firma Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej[1]. Wieloletnia tradycja i ogromne doświadczenie sprawiły, że Żywiec Zdrój stał się dla konsumentów synonimem jakości, którą gwarantują najwyższe standardy wydobycia i butelkowania. Firma od lat konsekwentnie rozwija swoją ofertę wprowadzając napoje, będące połączeniem najwyższej jakości wody ze smakiem owoców. Czerpiąc ze źródeł Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne, przyjazne miejsce pracy i wsparcie społeczności lokalnych. Realizuje też inicjatywy o charakterze edukacyjnym, takie jak: „Mamo, Tato, wolę wodę” czy „Woda na Start”, których celem jest poprawa wiedzy oraz zmiana postaw, zachowań i nawyków związanych z nawodnieniem i dietą, oraz promujący postawy i działania proekologiczne program „Po stronie natury”.
[1] Źródło: Żywiec Zdrój S.A.za Nielsen, Żywiec Zdrój S.A. osiągnął najwyższy udział równy 29,3% w kategorii wody butelkowanej (z uwzględnieniem tzw. wód smakowych) w rynku Cała Polska (jako suma rynków Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze i winno-cukiernicze, Stacje Benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, udziały wartościowe w okresie I-XII 2015
Nadesłał:
Garden of Words (2)
|
Komentarze (0)