Technologie » Komputery

Firma Oracle informuje o aktualizacji pakietu Oracle SOA Suite 11g

Firma Oracle informuje o aktualizacji pakietu Oracle SOA Suite 11g
Zobacz więcej zdjęć »
Nowa wersja rozwiązania Oracle Service Bus 11g, kluczowego komponentu pakietu Oracle SOA Suite 11g, zwiększa wydajność i skalowalność środowisk SOA oraz przetwarzania w modelu cloud computing.

Firma Oracle informuje o dostępności rozwiązania Oracle Service Bus 11g, które jest częścią rodziny produktów Oracle Fusion Middleware i komponentem pakietu Oracle SOA Suite 11g.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Oracle Service Bus przekształca złożone architektury aplikacji w elastyczne sieci, które można łatwo i szybko modyfikować. Efekt ten jest osiągnięty za pośrednictwem modelu usług i aplikacji mediacyjnych, na podstawie spójnej metodologii opartej na standardach.

Rozwiązanie Oracle Service Bus 11g oferuje niedrogie, oparte na standardach możliwości integracji środowisk SOA, w których najważniejszymi wymaganiami są wydajność i skalowalność.

Rozwiązanie Oracle Service Bus 11g wprowadza nowe funkcje takie jak Service Result Cache oraz Automated Lifecycle Service Governance. Zapewnia też ulepszoną wydajność i dostępność dla korporacyjnych centrów przetwarzania danych oraz wirtualnych środowisk przetwarzania w modelu chmury (cloud computing). 

Nowe funkcje ulepszają wydajność i zmniejszają koszty

·         Pamięć podręczna dla usług: rozwiązanie Oracle Service Bus 11g oferuje unikalne podejście do eliminowania opóźnień spowodowanych częstymi operacjami dostępu do statycznych danych zaplecza. Umożliwia to poprzez bezpośrednie wbudowanie technologii Oracle Coherence będącej najlepszą w branży siecią grid buforującą dane w pamięci.

·         Zautomatyzowane zarządzanie usługami cyklu życia: tradycyjne magistrale informacyjne traktują zarządzanie usługami jako działania późniejsze i opierają się na zarządzaniu ręcznym przy użyciu zróżnicowanego zbioru narzędzi. W przeciwieństwie do tego podejścia, rozwiązanie Oracle Service Bus 11g automatycznie synchronizuje zarządzanie usługami z repozytorium przedsiębiorstwa. Obejmuje to cały cykl życia usług — od projektowania, poprzez programowanie, wdrożenie i wykonywanie.

·         Integracja z architekturami przetwarzania w modelu chmury: rozwiązanie Oracle Service Bus 11g zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić użytkownikom łatwe integrowanie i łączenie centrów danych przedsiębiorstwa z publicznymi infrastrukturami przetwarzania typu cloud computing.  

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com  

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.  

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795

Katarzyna.Pilarska@oracle.com

Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska  

Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/   



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »