Dom » Wnętrza

Kobieta sprzątająca - nawyki zakupowe Polaków

Wraz z nadchodząca wiosną w domach rozpoczynają się porządki, a w sklepach wzmożony ruch w dziale „środki czystości”. Na kim spoczywa obowiązek wielkiego sprzątania i jakie produkty najczęściej wybieramy?

Wraz z nadchodząca wiosną w domach rozpoczynają się porządki, a w sklepach wzmożony ruch
w dziale „środki czystości”. Na kim spoczywa obowiązek wielkiego sprzątania i jakie produkty najczęściej wybieramy? Na te pytania odpowiadają wyniki badań oraz analizy przeprowadzone przez sklep internetowy SuperKoszyk.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Choć porządki to ciężkie zadanie podejmują się go przeważnie kobiety. Co ciekawe nawet mycie okien częściej biorą na siebie. Jak wynika z badań Grupy IQS aż 80% pań deklaruje, że robi
to samodzielnie, a tylko 2% korzysta z pomocy mężczyzn. Kobiety decydują nie tylko o porządkach
w domu, ale również o liście i miejscu zakupów. Wyniki ankiety zorganizowanej na jednym
z kobiecych portali pokazują, że aż 62% pań decyduje o tym co i gdzie kupić. Kobiety najczęściej
są decydentami przy wyborze kosmetyków oraz środków czystość (88%).

Panie szukając szybkich i prostych rozwiązań, które pozwolą im zaoszczędzić czas i pieniądze coraz częściej wybierają zakupy w sklepach internetowych. Jak wynika z najnowszych badań aż 60% klientów e-sklepów to kobiety. Przy czym jest to tendencja wzrostowa, gdyż w poprzednich latach stanowiły jedynie 40-45% kupujących.

„Zarówno kobiety z dużych jak i z małych miast są coraz bardziej świadome, jaką wygodę
i oszczędności gwarantują zakupy w Internecie. Są wymagającymi konsumentkami – oczekują wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach oraz terminowej dostawy. Oferta i serwis świadczone przez SuperKoszyk.pl spełniają oczekiwania kobiet o czym świadczy ponad 25 tysięcy pozytywnych opinii naszych Klientek.” –
podsumował Tomasz Grygieńć, właściciel SuperKoszyk.pl, największego polskiego sklepu internetowego z chemią gospodarczą.

Wiosenne zakupy

Na przełomie zimy i wiosny Polacy przygotowują się do Świąt Wielkiej Nocy i związanych z tym gruntownych porządków. Według danych sprzedażowych SuperKoszyk.pl w tym okresie rośnie znacząco popyt na środki czystości.

 „Każdego roku na przełomie dwóch wiosennych miesięcy lawinowo roście zainteresowanie naszych Klientów środkami czystości. Porównując cztery pierwsze miesiące 2010 roku odnotowaliśmy,
że w okresie od 1 marca do 30 kwietnia aż o 270% wzrosła sprzedaż preparatów do czyszczenia dywanów, a o 70% płynów uniwersalnych w stosunku do stycznia i lutego. W omawianym okresie Klienci SuperKoszyk.pl znacznie częściej wybierali również środki do czyszczenia okien (wzrost sprzedaży o 46%) czy specjalistyczne środki czystości, takie jak płyn do usuwania pleśni (wzrost
o 41%). W tym roku obserwujemy identyczną tendencję.” –
dodał Tomasz Grygieńć.

***

Sklep internetowy SuperKoszyk.pl powstał w 2006 r., na bazie prawie 20-letniego doświadczenia jego twórców,
w tradycyjnej sprzedaży i dystrybucji kosmetyków oraz środków czystości. W asortymencie sklepu, wśród 7000 produktów, znaleźć można wyselekcjonowane, najbardziej poszukiwane i najczęściej kupowane znane marki. Sklep realizuje zamówienia i dostarcza zakupy na terenie całej Polski.

 

W 2010 roku SuperKoszyk.pl został uznany przez „Rzeczpospolitą” i Opineo.pl za najlepszy sklep internetowy w kategorii „Artykuły dla dzieci” oraz nagrodzony prestiżową nagrodą – Złoty Laur Konsumenta 2010. Rok wcześniej otrzymał brązowe godło Forum Jakości Quality International w kategorii „QI Services – usługi najwyższej jakości”. Ponadto SuperKoszyk.pl według rankingu „Polskie sklepy internetowe – Raport Okazje.info i OPiNEO.pl – grudzień 2009” jest najwyżej ocenianym sklepem internetowym w kategoriach: „Zdrowie i uroda” oraz „Sklepy specjalistyczne”. Potwierdzeniem wysokiej wiarygodności sklepu jest również ponad 25.000 pozytywnych opinii wydanych przez internautów.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »