Technologie » Internet

Kobieta w e-sklepie, czyli Polka potrafi

Kobieta w e-sklepie, czyli Polka potrafi
Zobacz więcej zdjęć »
Kobieta często zmuszona jest łączyć wiele ról - dbającej o siebie atrakcyjnej kobiety, żony, matki. Z pozoru ciężkie zadanie do wykonania, jednak kobiety doskonale potrafią sobie z tym radzić. Nie mają problemów z korzystaniem z dobrodziejstw cywilizacji ułatwiając sobie codzienne obowiązki.

Wykorzystując do tego, np. Internet. To dla nich nie tylko źródło wiedzy czy forma komunikacji, ale również sposób na bezproblemowe, szybkie i tanie zakupy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przyglądając się analizom sprzedażowym sklepu internetowego SuperKoszyk.pl dowiemy się co kupują kobiety w Internecie i dlaczego ułatwia im to codzienne życie.

Kobiety kontra mężczyźni

Poza oczywistymi różnicami fizjologicznymi kobieta, tak samo jak mężczyzna ma m.in. dwie ręce, dwie nogi i dwie półkule mózgowe. Dlaczego zatem panie wydają się być bardziej zabiegane od panów? Naukowcy już udowodnili, że pozornie podobny mózg kobiet i mężczyzn stanowi najistotniejszą różnicę w ich sposobie bycia. Ogólnie ujmując mózg kobiety pracuje na wysokich obrotach w trakcie każdej, nawet najmniejszej czynności, natomiast mózg mężczyzny myśli zadaniowo, czyli podczas jednego zadania koncentruje się tylko na nim. I tak na przykład kobiety rozmawiając w pracy z szefem zastanawiają się jednocześnie, co ugotować na obiad, co kupić i jaką sukienkę założyć na wieczorną kolację. Mężczyźni myślą o tym tylko wtedy, gdy znajdą czas miedzy spotkaniami. Płeć mózgu stanowi zatem główne źródło różnic między kobietą a mężczyzną. Te różnice widoczne są również w codziennych obowiązkach obu płci.

Kobieta potrafi

Przeważnie to kobiety zajmują się domem dbając także o uzupełnianie zapasów środków czystości czy kosmetyków. Jednocześnie wychowują dzieci, chodzą do pracy, do kosmetyczki i spotykają się ze znajomymi. Jak zatem radzą sobie z godzeniem tych wszystkich zadań? Szukają prostych i szybkich rozwiązań, takich jak zakupy przez Internet. Coraz większa oferta sklepów internetowych pozwala na kompleksowe zakupy w sieci. Warto pamiętać, że poza oferowanymi na aukcjach internetowych produktami, w Internecie można znaleźć również sklepy z konkretnymi kategoriami produktów, np. spożywcze lub oferujące kosmetyki i środki czystości. Korzystając z takich rozwiązań każdy może w łatwy i przyjemny sposób uzupełnić domowe braki.

„Niezależnie od pogody czy naszego samopoczucia możemy włączyć komputer przejść na stronę wybranego sklepu i rozpocząć kompletowanie listy zakupów. W ciągu 24 godzin od przyjęcia zamówienia zakupy zostają dostarczone do naszego domu. Zero stania w korkach, zero kolejek i przeciskania się między regałami - tanio, szybko, wygodnie i z kubkiem ciepłej herbaty" - wymienia zalety zakupów w sieci Tomasz Grygieńć, właściciel sklepu internetowego SuperKoszyk.pl.

Co i dlaczego kobiety kupują w e-sklepach?

Topowa dla pań kategoria to przede wszystkim odzież. Mogłoby się zatem wydawać, że zakupy przez Internet niewiele różnią się od tych w galeriach handlowych czy supermarketach. Różnica jednak pojawia się, gdy zaczynamy porównywać ceny. Wtedy nie trudno zauważyć, że przeważnie ceny w sieci są niższe od tych w „realu", nawet jeżeli wliczamy w to koszty przesyłki.

Najchętniej odwiedzane przez kobiety kategorie produktów w Internecie:

  • Odzież, obuwie, dodatki
  • Sprzęt AGD
  • Zdrowie Uroda
  • Sprzęt RTV
  • Dom
  • Dla dziecka
  • Telefony
  • Książki
  • Biżuteria
  • Komputery

Niższe koszty artykułów dostępnych w Internecie stają się głównym powodem kupowania produktów z kategorii odzieżowej czy sprzętów elektronicznych - na nich można zaoszczędzić najwięcej przy jednostkowym zakupie. Jednak patrząc na zakupy w skali ilościowej, okazuje się, że również kupując drobne produkty można zaoszczędzić. Dlatego w dziesięciu topowych kategoriach nie mogło zabraknąć również kosmetyków i środków czystości. W tym wypadku powodami, dla których kobiety decydują się na zakupy w sieci jest także oszczędność czasu i wygoda takiego rozwiązania.

„Ponad 70% Klientów naszego sklepu to kobiety. Przeszło połowa z nich to mieszkanki dużych miast, które cenią sobie oszczędność czasu - kupując w e-sklepie nie muszą stać w korkach.
Z drugiej strony wśród naszych klientek mamy sporą grupę kobiet mieszkających w małych miastach. One również wybierają zakupy w Internecie, ponieważ wówczas nie muszą dojeżdżać do oddalonych o wiele kilometrów sklepów. Ponadto w analizach sprzedażowych SuperKoszyka obserwujemy, że panie kupują głównie kosmetyki, środki czystości oraz artykuły dla dzieci." - mówi Tomasz Grygieńć, właściciel sklepu internetowego SuperKoszyk.pl

Dzięki dobrodziejstwom cywilizacji każda, nawet najbardziej zabiegana kobieta może bez problemu zadbać o siebie i dom korzystając z wygodnych oraz szybkich zakupów jakie oferują sklepy internetowe takie jak SuperKoszyk.pl.

Sklep internetowy SuperKoszyk.pl powstał w 2006 r., na bazie prawie 20-letniego doświadczenia jego twórców, w tradycyjnej sprzedaży i dystrybucji kosmetyków oraz środków czystości. W asortymencie sklepu, wśród 7000 produktów, znaleźć można wyselekcjonowane, najbardziej poszukiwane i najczęściej kupowane znane marki. Sklep realizuje zamówienia i dostarcza zakupy na terenie całej Polski.

W 2010 roku SuperKoszyk.pl został uznany przez „Rzeczpospolitą" i Opineo.pl za najlepszy sklep internetowy w kategorii „Artykuły dla dzieci" oraz nagrodzony prestiżową nagrodą - Złoty Laur Konsumenta 2010. Rok wcześniej otrzymał brązowe godło Forum Jakości Quality International w kategorii „QI Services - usługi najwyższej jakości". Ponadto SuperKoszyk.pl według rankingu „Polskie sklepy internetowe - Raport Okazje.info i OPiNEO.pl - grudzień 2009" jest najwyżej ocenianym sklepem internetowym w kategoriach: „Zdrowie i uroda" oraz „Sklepy specjalistyczne". Potwierdzeniem wysokiej wiarygodności sklepu jest również ponad 25.000 pozytywnych opinii wydanych przez internautów. Więcej informacji na www.superkoszyk.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »