Moda » Odzież
„200% kobiecości – czyli kolekcja Natalii Jaroszewskiej”
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nic w tym dziwnego – styl Jaroszewskiej określany jest jako „200% kobiecości”, a ona sama podkreśla, że najważniejsze jest dopasowanie kreacji do indywidulanych cech klientki. Modę traktuje jako pełną stylizację – projektuje również biżuterię i jedwabne torebki. W jej projektach uwagę przykuwają precyzyjne wykończenia i ręcznie wykonane detale. W odpowiedzi na potrzeby rynku Jaroszewska projektuje również suknie ślubne (jej wizytówką stała się suknia ślubna Izy Miko z filmu „Kochaj i tańcz”).Do grona stałych klientek Natalii Jaroszewskiej nalezą m. in. Daria Widawska, Joanna Brodzik, Katarzyna Glinka, Ola Kwaśniewska ceniące indywidulane podejście i znajomość trendów.Zaprzyjaźnione z projektantką gwiazdy często pojawiają się na wybiegu podczas pokazów kolekcji Jaroszewskiej. Natalia Jaroszewska od prawie 10 lat prowadzi autorskie atelier w Warszawie. Fascynuje ją historia mody, którą podaje w swoich kolekcjach jako źródło inspiracji. Jest uważana za eksperta w tej dziedzinie- ma już na swoim koncie książkę wydaną pod patronatem Muzeum Historii Polski „Chłopczyce, uwodzicielki , damy- polska moda Międzywojnia”, współpracuje z magazynami „Bluszcz” i „Fashion Magazine”, dla których nie tylko pisze, ale i ilustruje artykuły. Zasiada także w jury licznych konkursów o tematyce modowej.Już teraz sukienki, spódnice i topy z kolekcji Natalii Jaroszewskiej można zakupić w internetowym klubie zakupowym markafoni.pl. To debiut projektantki
w Markafoni. Warto zajrzeć bowiem kolekcja dostępna jest w cenach obniżonych nawet o 50%. Kampania sprzedażowa trwa jeszcze kilka dni – takiej okazji nie można przegapić. Rejestracja w klubie markafoni.pl jest bezpłatna – wystarczy podać adres e-mail, aby mieć codzienny dostęp do modowych okazji. Kontakt dla mediów: Maciej PiotrowskiPR Studiotel. +48 886 100 100e-mail: maciej@prstudio.pl Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.
Nadesłał:
studio111
|
Komentarze (0)