Gospodarka » Żywność

2013 rekordowym rokiem dla Piątnicy

2013 rekordowym rokiem dla Piątnicy
Zobacz więcej zdjęć »
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy osiągnęła w ubiegłym roku rekordowe obroty na poziomie 850 mln zł. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży we wszystkich najważniejszych kategoriach, zakończyła ważne inwestycje i rozwinęła eksport produktów.

Rok 2013 był bardzo dobrym rokiem dla OSM Piątnica. Firma zdobyła kolejny raz I miejsce w Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, a także awansowała o 41 pozycji w rankingu największych polskich przedsiębiorstw „Lista 2000”. Otrzymała także prestiżowe tytuły „Filary Polskiej Gospodarki” oraz „Superbrands” i „Superbrands Created in Poland”. − W roku 2013 uzyskaliśmy rekordowo wysokie obroty na poziomie ponad 850 milionów złotych, czyli o 7% większe niż w 2012 roku – podsumowuje Zbigniew Kalinowski, Prezes OSM Piątnica. − Wartość marki Piątnica wzrosła o ponad 40%, mimo braku nakładów na reklamę w mediach, i zgodnie z szacunkami Rzeczpospolitej wynosi obecnie blisko 300 milionów zł. W 2013 roku udało nam się również zwiększyć eksport naszych produktów o ok. 2% w porównaniu z 2012 r. Wartość eksportu w ub. r. wyniosła 34 mln zł i stanowiła 4% obrotu firmy.    

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

OSM Piątnica zakończyła w 2013 roku ważne, z punktu widzenia rozwoju firmy, inwestycje. Zakład w Piątnicy został rozbudowany o nowe hale produkcyjne i magazyn dystrybucyjny. Natomiast w zakładzie w Ostrołęce uruchomiono największą i najnowocześniejszą w Polsce linię do rozlewania i pakowania mleka świeżego. Produkowane w nim Mleko Wiejskie, dostępne od sierpnia ub.r. w nowoczesnej butelce z uchem, okazało się ogromnym sukcesem firmy. W wyniku wprowadzenia na rynek unikalnego opakowania sprzedaż mikrofiltrowanego, pasteryzowanego w niskiej temperaturze świeżego mleka Piątnicy wzrosła kilkukrotnie. Łączna wartość inwestycji zrealizowanych w ub. r. wyniosła ok. 64 mln zł.

 

W 2013 roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży we wszystkich najważniejszych kategoriach produktowych – mówi Tomasz Głasek, Dyrektor Handlowy w OSM Piątnica. − Rewelacyjnie sprzedały się nowości z 2012 roku, takie jak Sery twarogowe Milandia w plastrach oraz jogurty naturalne. Znacząco wzrosła także sprzedaż mascarpone, a największy wzrost r/r osiągnęła sprzedaż Mleka Wiejskiego w butelkach. Udało nam się także utrzymać pozycję lidera dwóch kluczowych grup asortymentowych, tj. serków wiejskich oraz śmietan.

 

Więcej informacji na temat firmy OSM Piątnica na stronie www.piatnica.com.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »