Technologie » Komputery
2019 rokiem wiedzy?
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Jak jednak efektywnie wykorzystać zebrane informacje? Polem do szybkiego wdrażania nowych rozwiązań technologicznych jest dynamicznie rozwijający się marketing online. Jak podaje Zenith już od zeszłego roku globalne wydatki na ten obszar przekraczają wydatki na reklamy telewizyjne.
Taki poziom innowacyjności osiągnięto dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, które do niedawna wypełniały strony lektur o tematyce fantastycznej. Sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, hiperpersonalizacja czy analiza Big Data to ABC dla nowoczesnych marketerów. Dziś, jak nigdy wcześniej za sukcesem stoi wiedza i wynikająca z niej strategia.
Rozwoju jakich zagadnień mogą spodziewać się marketerzy i e-konsumenci w przyszłym roku? W dobie ery cyfrowej, szczególnie ważne będą dane, algorytmy sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacja nastawiona na zwiększanie efektywności kampanii. Oto 7 trendów, które wyraźnie odznaczą się w digital marketingu w nadchodzącym roku.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/it-solutions/27983-2019-rokiem-wiedzy.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Zima a nawodnienie maluchów. 4 fakty, o których warto pamiętać
Wspólnie tworzymy świąteczne dekoracje w Centrum Handlowym Auchan Bielsko-Biała
Komentarze (0)