Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

3 rzeczy, które pomogą ci zadbać o odporność w zimę

3 rzeczy, które pomogą ci zadbać o odporność w zimę
Zobacz więcej zdjęć »
Zima to czas, który jest prawdziwą wylęgarnią chorób. Nie ma znaczenia wiek, do łóżek trafiają zarówno osoby młodsze, jak i starsze. Powody zachorowania są różne: od tych najbardziej losowych aż po nieroztropność w ubiorze.

Lekki ubiór rzeczywiście jest jedną z najczęstszych przyczyn powstawania infekcji. Co jest jednak najistotniejsze, to odpowiednie przygotowanie się na okres zimowy, by odpowiednio chronić swój organizm przed różnymi wirusami. Jak to zrobić? Przygotowaliśmy 3 sposoby na walkę z chorobami i zachęcamy do przeczytania naszego tekstu.



Suplementy diety - prawdziwe bomby witaminowe

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie żywienie ma duży wpływ na nasz organizm. Zima to czas, w którym wirusy chcą dostać się do naszego organizmu, więc trzeba dbać o odporność. I tak dla przykładu warto przyjmować witaminę C, którą można znaleźć m.in. w cytrynie czy dzikiej róży. Generalnie na rynku jest wiele produktów pozwalających zadbać o ciało. Jednym z nich jest Biomarine 1140 składający się z olejów z wątroby rekina, co pozwala znacząco na wzmocnienie organizmu. Biomarine 1140 kup w aptece internetowej, aby być przygotowanym na zimę i nie dać się chorobom. 

Zachorowanie w jakimkolwiek okresie nie jest dobre, jednak trzeba powiedzieć, że zimą i tak wiele czasu spędzamy w domach, więc jeszcze przykucie do łóżka na kilka dni na pewno nie jest pożądane. "Matka Natura" daje nam wiele narzędzi do tego, żeby wzmacniać nasze ciało. Wspomnieliśmy o witaminie C, natomiast to nie jedyna bomba witaminowa. Nie można zapomnieć o witaminie D, którą można znaleźć m.in. w rybach, a również w słońcu, jednak z racji małej jej ilości w okresie zimowym nie można jej zażywać. Kolejnymi sprzymierzeńcami będą witamina E czy też takie minerały jak cynk czy magnez, które warto zażywać przez cały rok.



Aktywność fizyczna

Niestety, zima to okres, w którym trochę trudniej o aktywność fizyczną, jednak nie można jej w pełni porzucić. Odstawienie na boczny tor ulubionych sportów będzie grozić nie tylko wzrostem wagi, ale i również obniżeniem odporności fizycznej. Nie musi być to przecież aktywność, która wiąże się wyłącznie z uprawianiem sportu na świeżym powietrzu. Może być to przecież basen, siłownia, a nawet i różne sporty halowe, które przecież można uprawiać cały rok jak: futsal, siatkówka czy koszykówka. Coraz bardziej popularne są również takie sporty jak squash, więc tak naprawdę możliwości jest bardzo dużo, tylko trzeba chcieć.



Naturalne i ciepłe napoje

Nie od dziś wiadomo, że zrównoważona dieta w okresie zimowym jest niesamowicie istotna. Warto ją wzbogacić również poprzez picie ciepłych napojów i wywarów jak: dzika róża, malina, czarna porzeczka. Nie można też zapomnieć o dodaniu do takiego napoju odrobiny imbiru, który obniża poziom cukru we krwi. Kolejnym istotnym czynnikiem w przypadku piciu naturalnych wywarów jest miód. To prawdziwa bomba odżywcza węglowodanów, chociaż bardzo często popełnia się jeden błąd. Jest nim dodawanie go do gorącej wody. Nie wolno tego robić - miód zawsze musi być podany do schłodzonej wody, gdyż w innym przypadku traci on swoje wartości odżywcze.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »