Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

3 sposoby, jak wytrwać w postanowieniach noworocznych

Do najbardziej popularnych postanowień noworocznych co roku należą dbanie o zdrowie i figurę, cele związane z domowym budżetem oraz te, dotyczące rozwoju (zarówno czytanie jednej książki miesięcznie, jak i znalezienie własnego stylu).

Do najbardziej popularnych postanowień noworocznych co roku należą dbanie o zdrowie i figurę, cele związane z domowym budżetem oraz te, dotyczące rozwoju (zarówno czytanie jednej książki miesięcznie, jak i znalezienie własnego stylu). Problemem nie jest wymyślanie kolejnych postanowień, tylko wytrwanie w nich przez cały rok. Aby to się udało, warto działać według trzech zasad:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

1.      Obierz realne postanowienia do wykonania

Podejmowanie postanowień noworocznych bez przygotowania, rzucanie się z nimi na głęboką wodę, jest prostą drogą do poniesienia klęski w ich realizacji. Niezależnie od tego, czy chcemy regularnie ćwiczyć,  oszczędzać, czy rzucić palenie, musimy podejść do działania rozsądnie, aby się nie zniechęcić i dojść do obranego celu.

Jednymi z najczęstszych postanowień noworocznych są te, związane z finansami osobistymi. Jednak realizacja postanowienia „Chcę więcej zarabiać” niekoniecznie może być zależna tylko od nas. Jeśli nasz szef nie zgodzi się na podwyżkę, nie będziemy w stanie dopełnić złożonej sobie obietnicy i poniesiemy w tym zakresie porażkę. Podobnie jest z kwestią ubierania postanowień w odpowiednie słowa, które od razu wyznaczą nam cel: „Będę oszczędzać” jest bardziej ogólne niż „Będę kupować tylko produkty wysokiej jakości, na wyprzedażach ”– tym samym mniej realne do zrealizowania.

- Początek roku jest dobrym momentem na zrealizowanie tego postanowienia, ponieważ właśnie wtedy rozpoczynają się wielkie zimowe wyprzedaże. Co więcej, są to obniżki od cen outletowych, czyli i tak z założenia niższych o minimum 30% niż w regularnych sklepach. Dzięki temu już na starcie klienci mogą kupić więcej i taniej – mówi Elżbieta Zygmunt, Marketing Manager Designer Outlet Sosnowiec.

2.      Wdrażaj postanowienia rozważnie

Coraz częściej można spotkać osoby, które z Nowym Rokiem chcą lepiej wyrazić siebie poprzez swój strój. Jednak zmiana całej garderoby od podstaw jest trudnym przedsięwzięciem, głownie ze względów finansowych. Coraz popularniejsze staje się wśród konsumentów nurt smart shopping - rozważnego kupowania.

- Dla klientów ważne jest, aby produkty były wysokiej jakości, ale jednocześnie nie kosztowały dużo. Duży wybór znanych i cenionych marek pozwala na utrzymanie budżetu w ryzach i jednocześnie na odnalezienie oryginalnego stylu – mówi Elżbieta Zygmunt, Marketing Manager Designer Outlet Sosnowiec.

Aż 3 na 4 klientów (74%), kupujących według idei smart shoppingu, korzysta z powszechnie znanych promocji i rabatów.[1] Z kolei 47% deklaruje, że ze zniżek korzysta tylko wtedy, kiedy dotyczą one produktów, które zamierzali wcześniej kupić. Jednocześnie niemała grupa, bo prawie 20 proc. zawsze wybiera te produkty, które są aktualnie w promocji, kierując się chęcią zaoszczędzenia na codziennych wydatkach.[2]

3.      Trenuj silną wolę na co dzień

Chociaż pojęcie silnej woli nie jest precyzyjnie zdefiniowane przez psychologów, badania wykazują, że trenowanie jej na co dzień małymi czynnościami pomaga w podejmowaniu większych wyzwań. Dr Mateusz Hohol z krakowskiego Centrum Kopernika Badań Interdyscyplinarnych podkreśla, że często dochodzi do „przeciążenia” silnej woli, jeśli narzucimy na siebie zbyt wiele postanowień naraz. Według badacza Roy Baumeistera można jednak silną wolę wyćwiczyć, tak jak trenujemy fizycznie mięśnie. Dla przykładu warto na co dzień zmuszać się np. do wykonywania różnych czynności ręką niedominującą lub stawiać sobie za cel do zrealizowania tylko jedno postanowienie, a nie kilka naraz.


Designer Outlet Sosnowiec to największe centrum outletowe w regionie, położone w Sosnowcu przy drodze S1 i autostradzie A4 (ul. Orląt Lwowskich 138). Dzięki ponad 100 markom (takim jak np. Nike, 4F, New Balance, Puma, Salomon, Adidas, Umbro, Pepe Jeans, Levi’s czy Guess) i cenom niższym od 30 do 70% przez cały rok, daje najlepsze możliwości robienia zakupów. Część restauracyjna i plac zabaw dla dzieci uzupełniają wyjątkowe wrażenia zakupowe. Architektura outletu przypomina XIX-wieczną wiktoriańską uliczkę. Darmowy parking może pomieścić 1200 samochodów.

  


[1] Dane badania Payback Opinion Poll 2018

[2] Raport Santander Consumer Bank „Polaków portfel własny – kochamy okazje” 2018



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »