Firma » Reklama

3 trendy w online marketingu, na które musisz zwrócić uwagę w 2019

3 trendy w online marketingu, na które musisz zwrócić uwagę w 2019
Zobacz więcej zdjęć »
Rok 2019 zbliża się wielkimi krokami a wraz z nim nowe trendy w marketingu online, który obejmuje SEO, media społecznościowe, PPC, czy content marketing. Jeśli chcesz, aby Twoja firma w nowy rok weszła w pełni przygotowana warto te nadchodzące trendy w strategii rozwojowej uwzględnić.

Drodzy marketingowcy, czas zakasać rękawy, nadchodzi czas ciężkiej pracy. Sprawdź, czego potrzebuje Twoje przedsiębiorstwo lub startup, aby odnieść sukces w nadchodzących 12 miesiącach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  1. Sztuczna inteligencja
  2. Wyszukiwanie wizualne
  3. Micro-momenty

W 2019 uwaga managerów nadal powinna skupiać się na sztucznej inteligencji, SEO, tworzeniu unikatowych treści, jak i video i content marketingu. Jednak w przyszłym roku marketing cyfrowy pójdzie o krok dalej, wyszukiwanie wizualne, personalizacja, czy mikro-momenty będą zyskiwać na popularności.



Sztuczna inteligencja

O nieograniczonych możliwościach sztucznej inteligencji (AI) nikogo już nie trzeba przekonywać. Samochody bezosobowe, sklepy bez obsługi, samochody w kosmosie - na to wszystko pozwoliła AI w 2018 roku. Możemy być pewni, że na tym nie koniec. Schodząc nieco na ziemię, sztuczna inteligencja pozwala na analizowanie zachowań konsumentów oraz wzorów wyszukiwań. Co więcej, AI daje możliwość na wykorzystywanie danych z platform społecznościowych i blogów. To pozwala zrozumieć specom od marketingu online, w jaki sposób użytkownicy i klienci znajdują swoje produkty i usługi. W 2019 wzrośnie też znaczenie botów, które zautomatyzują i zoptymalizują Twój serwis klienta.    



Wyszukiwanie wizualne

W 2019 wyszukiwanie wizualne wniesie zupełnie nową jakość w wyszukiwaniu treści. Dzięki wyszukiwaniu wizualnym użytkownicy mogą wgrać w wyszukiwarkę, na przykład Google, obraz i w ten sposób uzyskać  bardziej szczegółowe wyniki. Pozycjonowanie zyska zatem zupełnie nowy wymiar, specjaliści od SEO nadal będą mieć pełne ręce roboty. Jeśli szukasz kompleksowego przewodnika po SEO, sprawdź ten tekst https://www.szymonslowik.pl/pozycjonowanie-stron/. Siłę wizualnego wyszukiwania można obserwować na przykładzie Pinteresta. Również Google wprowadził nowe narzędzie - Google Lens, które rozpoznaje obiekty, punkty orientacyjne i inne elementy wizualnie za pomocą aparatu fotograficznego (obecnie dostępne tylko na telefonach Pixel).



Micro-momenty

Czy wiesz, że przeciętny człowiek spędza na użytkowanie smartfona 3 godziny i 35 minut dziennie? Nie tylko dla socjologów i psychologowie jest to interesujące pole do badań, dla specjalistów od marketingu online to może być kura znosząca złote jajka. Taki trend musi całkowicie zredefiniować sposób myślenia firm, jeśli chcą one przyciągnąć kupujących. W 2019 wzrośnie znaczenie tzw. mikro-momentów, definiowanych przez Google, jako nowe zachowanie konsumenckie. Dostarczają one informacji marketingowych w zrozumiały dla konsumentów sposób. Ludzie podejmują decyzje dotyczące tego, co jeść, którą restaurację wybrać, co kupić lub gdzie się udać spontanicznie. To właśnie tego rodzaju mikro momenty marketingowcy powinni uwzględnić w stategiach na przyszły rok.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (2)

  • avatar
    ~Marek_Marek 2018-12-04 08:42:48

    Do tego jeszcze calltracking i mierzenie jak online marketing przekłada się na liczbę telefonów od zainteresowanych konsumentów. Marketingowcy zdecydowanie więcej uwagi przykładają do danych.

  • avatar
    ~Janusz Kamiński 2018-12-03 08:51:46

    Dzięki za poradę. ;)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »