Gospodarka » Żywność
30. urodziny Pawełka – kwietniowa kampania Wedla
Zobacz więcej zdjęć » |
Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot, w którym Wargorr spogląda z zazdrością na imprezujących ludzi, którzy świętują 30. urodziny Pawełka. Reklamy będą emitowane od końca kwietnia przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Natomiast w czerwcu zaplanowana jest emisja 15-sekundowych spotów. Poza telewizją Pawełka wesprze kampania w OOH (citylighty) oraz działania w punktach sprzedaży (POSy).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media. Aktywności prowadzone w digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach na stronie pawelek.wedel.pl. Pawełek i Rudy Człowiek uknuli 30 pomysłów na pranki. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wybrać wkrętkę z listy i nagrać własną wersję. Marka Pawełek podejmie też współpracę z influencerami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Wszystkie te działania będzie można śledzić dzięki hashtagowi – #30stkapawelka.
Cała kampania jest wspierana klasycznymi działaniami media relations.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast w Internecie – J.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=MtivtcRpDpA
Nadesłał:
MateuszG
|
Komentarze (0)