Motoryzacja » Samochody
300 000 KILOMETRÓW W PROGRAMIE PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W oparciu o doskonałe statystyki niezawodności, Mitsubishi Motors od początku bieżącego roku zdecydowało się rozszerzyć w Europie gwarancję fabryczną z 3 do 5 lat. Dzięki temu i znakomitym warunkom gwarancji MMC jest jedynym japońskim producentem, który ma tak korzystną ofertę, co zapewnia klientom poczucie bezpieczeństwa, mniejsze koszty eksploatacji pojazdów oraz jeszcze wyższą wartość aut przy odsprzedaży. Teraz polski oddział MMC wprowadził dodatkowo możliwość rozszerzenia limitu przebiegu samochodu na gwarancji do 300 000 kilometrów.
Bezpłatna gwarancja - 5 lat bez kłopotów
5-letnia gwarancja fabryczna Mitsubishi Motors obowiązująca do 100 000 km jest jedną z najlepszych na europejskim rynku. Decyduje o tym aż 5-letni okres jej obowiązywania i szeroki zakres. Warto podkreślić fakt, że Mitsubishi jest jedyną marką z Japonii, która wydłużyła gwarancję z 3 do 5 lat a marki europejskie oferują na ogół gwarancje jedynie 2-letnie. Dłuższa gwarancja oznacza niższe koszty eksploatacji, wyższą wartość samochodu aż do 5 roku użytkowania i bezcenne poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu. W Polsce nową, fabryczną, 5-letnią gwarancją są objęte modele Space Star, Lancer Sedan, Lancer Sportback, ASX, Outlander, Outlander PHEV, Pajero oraz L200.
Mitsubishi Assistance Package – pomoc przez 5 lat, bez limitu kilometrów
W ramach swojej podstawowej i bezpłatnej gwarancji producenta Mitsubishi Motors zapewnia także 5-letni program Mitsubishi Assistance Package - MAP. Ta cenna usługa assistance oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.
300 000 km bezpieczeństwa i spokoju
Od kwietnia autoryzowane salony Mitsubishi Motors w Polsce oferują dodatkowo możliwość wykupienia Przedłużonej Gwarancji, która rozszerza limit kilometrów do 300 000 km. Z rozszerzonego limitu kilometrów można korzystać maksymalnie przez okres 2 lat – nie dłużej, niż do zakończenia piątego roku eksploatacji pojazdu. Przedłużoną Gwarancję ze specjalnym certyfikatem, obowiązującą do przebiegu 300 000 km, mogą wykupić w atrakcyjnej cenie nabywcy modeli Space Star, Lancer, ASX, Outlander, Pajero i L200, którzy kupili auto w autoryzowanej placówce Mitsubishi Motors na terenie Polski i użytkują swój samochód nie więcej niż 35 miesięcy od momentu zakupu nowego pojazdu. Można zatem wykupić Przedłużoną Gwarancję na samochód objęty gwarancją producenta nawet w ostatnim dniu przed upłynięciem 35 miesięcy, ale najkorzystniejsze warunki zakupu są oferowane w pierwszym roku od zakupu. Warto podkreślić, że ewentualne naprawy w autoryzowanych serwisach na terenie Polski dokonywane będą wyłącznie z wykorzystaniem oryginalnych części sygnowanych znakiem Mitsubishi Motors i mogą być one bezgotówkowe.
Warunki Przedłużonej Gwarancji dają klientom możliwość bezpłatnych napraw samochodów do przebiegu 300 000 kilometrów. Szeroki zakres tej gwarancji jest zbliżony do 5-letniej, fabrycznej gwarancji, co oznacza bezpieczeństwo, spokój i niższe koszty klientów do przebiegu 300 000 km. Ceny nowej Przedłużonej Gwarancji są znacząco niższe od tych, które obowiązywały przy zakupie dotychczasowych ofert. Ze szczegółami można zapoznać się w autoryzowanych placówkach Mitsubishi Motors na terenie Polski – lista tych stacji znajduje się na stronie www.mitsubishi.pl/dealerzy oraz na stronie internetowej http://www.mitsubishi.pl/strona/414-program-opieki-gwarancyjnej
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875,+48 22 46 31 800 w.175, 0 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
MonikaKozlowska
|
Komentarze (0)