Technologie » Komputery

4 kroki do sukcesu Contact Center

Obsługa klienta czy telemarketing – niezależnie jakie są nasze oczekiwania wobec call contact center, możemy realizować je w dwóch wariantach. Pierwszy – zlecamy działania zewnętrznemu podmiotowi, drugi – tworzymy dział w strukturze organizacji i wdrażamy własny system contact center.

Zanim jednak podejmiemy decyzję, warto prześledzić obie możliwości, z uwzględnieniem takich czynników jak: zespół, system, dane, finanse.

Zespół konsultantów

Praca pojedynczego telemarketera to jedno – do osiągnięcia sukcesu potrzebny jest cały zespół. Im bardziej jest on zgrany i zmotywowany do działania, tym większe efekty będzie w stanie wypracować. Zbudowanie zespołu telemarketingowego nie jest jednak zadaniem łatwym, szczególnie, że specyfika tej branży oraz system wykonywania pracy prowadzi często do dużej rotacji pracowników. Aby takim sytuacjom zapobiegać, niezbędne jest budowanie przynależności do grupy i firmy. Zdecydowanie łatwiej osiągnąć ją, gdy telemarketer pracuje dla jednej marki, z którą zdążył się już utożsamić, nie zaś wykonuje pracę projektową, jak to bywa w firmach outsourcingowych. 

Czytaj całość artykułu : http://www.magazynit.pl/rynek-it/4-kroki-do-sukcesu-contact-center.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem