Technologie » Komputery
4 kroki do sukcesu Contact Center
Zanim jednak podejmiemy decyzję, warto prześledzić obie możliwości, z uwzględnieniem takich czynników jak: zespół, system, dane, finanse.
Zespół konsultantów
Praca pojedynczego telemarketera to jedno – do osiągnięcia sukcesu potrzebny jest cały zespół. Im bardziej jest on zgrany i zmotywowany do działania, tym większe efekty będzie w stanie wypracować. Zbudowanie zespołu telemarketingowego nie jest jednak zadaniem łatwym, szczególnie, że specyfika tej branży oraz system wykonywania pracy prowadzi często do dużej rotacji pracowników. Aby takim sytuacjom zapobiegać, niezbędne jest budowanie przynależności do grupy i firmy. Zdecydowanie łatwiej osiągnąć ją, gdy telemarketer pracuje dla jednej marki, z którą zdążył się już utożsamić, nie zaś wykonuje pracę projektową, jak to bywa w firmach outsourcingowych.
Czytaj całość artykułu : http://www.magazynit.pl/rynek-it/4-kroki-do-sukcesu-contact-center.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Turnieje szachowe Blitz i Rapid w Centrum Handlowym Auchan Płock
Rodzinny festiwal kloców Brick Trick w Centrum Handlowym Auchan Komorniki
Adwentowe wianki w Centrach Handlowych Auchan w Katowicach i Sosnowcu
Deante i Deante Design Studio w gronie wystawców ARCHITECT@WORK Gdańsk 2025
Sadolin Olej Antypoślizgowy do drewnianych tarasów i schodów
Komentarze (0)