Firma » Reklama

4 sposoby na reklamę Twojej firmy

4 sposoby na reklamę Twojej firmy
Zobacz więcej zdjęć »
W dzisiejszym artykule poradzimy początkującym biznesmenom jak najlepiej rozwinąć swoją firmę i uświadomić swoich potencjalnych klientów o stworzonej marce, a także przekonać ich do wyboru właśnie Twojej.

Możliwości może być oczywiście o wiele więcej, aczkolwiek postanowiliśmy skupić się na najważniejszych metodach, które gwarantują rozgłos i powodzenie w rozkręcaniu działalności o wszelakim charakterze.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Reklamy online

Temat ten jest bardzo szeroki i rozbudowany, ale będziemy koncentrować się wybranych sposobach promocji, które uznaliśmy za najistotniejsze. Po pierwsze powinniśmy zacząć od stwierdzenia, że jeśli nie istniejesz w sieci, nie istniejesz wcale. Bardzo często można spotkać się z taką opinią, którą uważamy w większym stopniu za słuszną, ponieważ w dzisiejszej dobie Internetu i technologii naprawdę spora część populacji szuka informacji właśnie w tym konkretnym źródle. Właśnie dlatego tak ważne jest założenie własnej strony www, którą najlepiej jest powierzyć sprawdzonej firmie zajmującej się marketingiem internetowym.

Wówczas powstała strona czy też sklep internetowy może stanowić jednocześnie wizytówkę naszej działalności i przedstawiać nas z jak najlepszej strony. Co więcej można skorzystać także z usług pozycjonowania czy kampanii Google AdWords, które zdecydowanie korzystnie wpływają na wizerunek i PR firmy. Coraz więcej osób może dotrzeć do naszej oferty, a także zapamiętują naszą markę, dzięki czemu mamy większe szanse na ponowne wybranie. Promowanie marki w sposób online może odbywać się także za pośrednictwem publikacji na blogach tematycznie związanych z naszą branżą, forach internetowych, portalach społecznościowych czy też serwisach stricte dopasowanych do specjalizacji przedsiębiorstwa. Oczywiście możemy również sami tworzyć poszczególne źródła, aczkolwiek radzimy zasięgnąć porady u fachowców marketingu sieciowego.



Tradycyjne media

Poza zastosowaniem internetu, istnieją także niezawodne media jak telewizja, radio czy prasa. Oczywiście dwie ostatnie propozycje są najtańszymi opcjami, aczkolwiek na reklamę na wizję z pewnością jeszcze przyjdzie kiedyś czas. Natomiast organizując promocję przeznaczoną do radia, należy przede wszystkim dobrze przemyśleć hasło marki, aby było proste, dźwięczne i zapadające w pamięć. Dobrze jest w tym przypadku pomyśleć nad rymowanką albo dobrą melodyjką w tle, by chociaż skojarzyć klientom dany produkt z naszą marką. Podczas reklam w gazetach warto jednak skupić się głównie na obrazie, który musi przyciągać wzrok. W tym celu radzimy zatrudnić profesjonalnego grafika z wyobraźnią, który stworzy oryginalny i niepowtarzalny projekt.



Reklamy zewnętrzne

Mamy tutaj na myśli przede wszystkim bilbordy, banery, oklejona pojazdy, a także słynne potykacze, które możemy namierzyć przed większością sklepów czy restauracji na ruchliwych ulicach miasta. Wbrew pozorom są bardzo skuteczne i z pewnością przyciągają uwagę, ponieważ przechodnie chcąc nie chcąc trafiają na nie i mimowolnie czytają. Tego rodzaju reklamy stojące możesz zakupić między innymi na tablice-magnetyczne.com, gdzie potykacze znajdują się korzystnych cenach i różnych wielkościach. Wybierając ten rodzaj promocji, trzeba kierować uwagę przede wszystkim na lokalizację, która powinna przewidywać duży natłok ludzi, częste postoje w korkach, dobrą widoczność podczas robienia zakupów w znanym centrum handlowym i wiele innych podobnych czynników.



Prezentacje firmy

Można je rozumieć w różnych aspektach, gdzie przykładowo oferowane są darmowe degustacje i pokazy dla potencjalnego grona odbiorców. Wówczas jednocześnie zachęcamy ich zakupu i wybrania naszej oferty, ale również uświadamiamy im korzyści z podjętej decyzji. Ponadto zachęcamy do brania udziału w różnych konferencjach i targach biznesowych, gdzie mamy okazję lepiej poznać konkurencję, zainspirować się, a także nawiązać ewentualne kontakty z partnerami. Pokazanie logo własnej firmy i zaprezentowania się od najlepszej strony może przynieść wiele profitów, w tym między innymi sponsoring. Być może inna doświadczona firma zaciekawi się Twoim pomysłem i postanowi wesprzeć Cię finansowo i promocyjnie, dzięki czemu start będzie o wiele łatwiejszy, a następnie pozwoli rozwinąć Twojej firmie działalność za granicą lub w innych działach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Tomek 2017-12-18 09:48:57

    Sposoby zawsze są dobre, jednak zawsze warto je zmierzyć i ocenić efekty tych działań. Narzędzi do mierzenia jest coraz więcej. Mierzenie internetu jest dużo łatwiejsze niż mierzenie tradycyjnych form reklamowych. Dodatkowo można wykonać calltracking, aby zmierzyć interakcje na linii internet - telefon.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »