Moda » Odzież

460 metrów kwadratowych męskiej elegancji

460 metrów kwadratowych męskiej elegancji
Zobacz więcej zdjęć »
1 marca białostocka sieć Prestige Męski powiększyła się o kolejny salon mody dedykowanej dla eleganckich mężczyzn. W miejscu, gdzie od lat działał Polmozbyt, przy ulicy Zwycięstwa 10, marka otworzyła swój kolejny punkt na mapie handlowej północno – wschodniej Polski i Białegostoku.

To drugi, ale zarazem nie ostatni, salon Prestige'u w mieście.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Nowy salon sieci ma aż 460 metrów kwadratowych powierzchni ekspozycyjnej. Tym samym, to obecnie największy w tej części kraju sklep z elegancką odzieżą męską. Dominują w nim garnitury, marynarki i oczywiście koszule – Prestige Męski to bowiem nie tylko sieć sklepów, ale przede wszystkim wiodący, krajowy producent koszul męskich- eleganckich jak i mniej oficjalnych - casualowych.

Co nie było trudne, w salonie wydzielono również strefę dedykowaną wyłącznie dla marki Victorio – ekskluzywnej linii produktów Prestige'u, którą tworzą garnitury, koszule i wysublimowane dodatki: paski, poszetki, krawaty, muszki i perfumy.

 

Jak podkreśla Krzysztof Kosmowski, właściciel firmy, kluczowe dla dalszego rozwoju marki i sukcesywnej budowy jej pozycji na rynku są trzy elementy:

- Po pierwsze to ceny. Dzięki temu, że nasze sklepy działają poza galeriami handlowymi, nasze produkty są znacznie tańsze niż w salonach zlokalizowanych w tego typu miejscach. Wpływ na to ma również fakt, iż jesteśmy producentem. Po drugie, to jakość wyrobów, które są wytwarzane w szwalni znajdującej się zaledwie 200 metrów od nowego salonu. Szyjemy koszule wyłącznie z dobrych gatunkowo materiałów, nie zlecamy produkcji w Turcji czy dalekiej Azji – przekonuje przedstawiciel firmy.

 

Trzecim elementem, który wskazuje, jest szersza niż w innych salonach męskich oferta dedykowana dla panów, którzy z uwagi na swoją posturę nie są wstanie dobrać dla siebie garderoby ze standardowej rozmiarówki S, M, L, XL.

- Nie chodzi tu tylko o mężczyzn otyłych, ale wszystkich, którzy mają kłopot ze znalezieniem modnych, eleganckich, a zarazem dopasowanych do ich potrzeb produktów. Wbrew pozorom tego typu klientów jest bardzo wielu i nie stanowią bynajmniej niszowej grupy – dodaje Krzysztof Kosmowski.

 

Salon przy Zwycięstwa 10 jest już... 10 sklepem działającym pod szyldem Prestige Męski. Firma posiada dodatkowo oddzielny salon marki Victorio, który został otwarty wiosną ubiegłego roku w Ełku. Otwarcie nowego salonu nie oznacza likwidacji dotychczasowego sklepu funkcjonującego od (wielu latprzy tej samej ulicy.

- W przyszłości planujemy rozwinąć w nim przede wszystkim usługi indywidualnego szycia na miarę, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Teraz zaś skupiamy swoją energię na przygotowaniach do uruchomienia kolejnego salonu Prestige'u w Białymstoku.

 

Krzysztof Kosmowski zwraca jednocześnie uwagę na stworzenie w nowym sklepie strefy Victorio. - To typowy model typu shop – in – shop, choć dotyczący marki, której sami jesteśmy właścicielami. W ten sposób chcemy również stworzyć fundament dla sieci franczyzowej, która będzie funkcjonowała właśnie albo jako niezależne salony – tak jak w Ełku - lub tak jak tutaj, w formie odrębnej, ujednoliconej pod względem designe'u, mebli i kolorystyki dla wszystkich sklepów strefy.

 

Przedstawiciel firmy zdradza, że wszystko na to wskazuje, iż planowany koncept franczyzowy powinien być już w pełni przygotowany wczesną jesienią.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »