Technologie » Komputery
5 obszarów wykorzystania wirtualnych asystentów w biznesie
Zobacz więcej zdjęć » |
Wszystko wskazuje jednak na to, że niedługo każdy szeregowy pracownik będzie miał wsparcie w postaci swojego własnego asystenta, który pomoże mu w organizacji pracy, odnotuje wyjazdy służbowe czy złoży wniosek o urlop lub nowego laptopa. Mowa tu oczywiście o chatbotach – wirtualnych asystentach dla biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dane na temat wykorzystania chatbotów
Wystarczy spojrzeć na najnowsze statystyki dotyczące wirtualnych asystentów, aby stwierdzić, że nie jest to już pieśń przyszłości, tylko obowiązujący trend, który z roku na rok staje się coraz bardziej wszechobecny. Z danych udostępnionych przez Facebooka w bieżącym roku wynika, że na Messengerze – jednym z najpopularniejszych komunikatorów na świecie, działa obecnie ponad 300 000 chatbotów. Z kolei słynny portal statystyczny Statista wyliczył, że do 2025 roku, wg prognoz, rynek chatbotów osiągnie wartość ponad 1,25 mld $. Gdzie do tej pory najczęściej używaliśmy pomocy wirtualnych asystentów? Wyniki badania Mobile Travel Report Polska z 2017 roku wskazują, że najwięcej osób korzysta z tej technologii podczas robienia zakupów w Internecie (50%), do nawiązywania kontaktu z obsługą klienta (43%), a także do planowania wakacji (28%). Nie mniej jednak, dla wielu z nas wirtualni asystenci nadal są czymś obcym – z tego samego badania wynika, że 66% Polaków nadal nie wie nawet czym są chatboty. Pojawia się więc pytanie – jak oswoić społeczeństwo z tą technologią? Trafnym pomysłem jest wprowadzenie wirtualnego asystenta jako pomocnika przy pracy. Poniżej przedstawiamy obszary, które można usprawnić, dzięki pomocy chatbotów.
CZYTAJ CAŁOŚĆ ARTYKUŁU TUTAJ: https://erp-view.pl/artykuly-it-solutions/28324-5-obszarow-wykorzystania-wirtualnych-asystentow-w-biznesie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)