Technologie » Komputery

5 obszarów wykorzystania wirtualnych asystentów w biznesie

5 obszarów wykorzystania wirtualnych asystentów w biznesie
Zobacz więcej zdjęć »
Asystenci w strukturach biznesowych istnieją od początku dziejów przedsiębiorczości. Do tej pory stanowili dobro luksusowe, które przysługiwało tylko najważniejszym pracownikom w firmie i kadrze zarządzającej.

Wszystko wskazuje jednak na to, że niedługo każdy szeregowy pracownik będzie miał wsparcie w postaci swojego własnego asystenta, który pomoże mu w organizacji pracy, odnotuje wyjazdy służbowe czy złoży wniosek o urlop lub nowego laptopa. Mowa tu oczywiście o chatbotach – wirtualnych asystentach dla biznesu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Dane na temat wykorzystania chatbotów

Wystarczy spojrzeć na najnowsze statystyki dotyczące wirtualnych asystentów, aby stwierdzić, że nie jest to już pieśń przyszłości, tylko obowiązujący trend, który z roku na rok staje się coraz bardziej wszechobecny. Z danych udostępnionych przez Facebooka w bieżącym roku wynika, że na Messengerze – jednym z najpopularniejszych komunikatorów na świecie, działa obecnie ponad 300 000 chatbotów. Z kolei słynny portal statystyczny Statista wyliczył, że do 2025 roku, wg prognoz, rynek chatbotów osiągnie wartość ponad 1,25 mld $. Gdzie do tej pory najczęściej używaliśmy pomocy wirtualnych asystentów? Wyniki badania Mobile Travel Report Polska z 2017 roku wskazują, że najwięcej osób korzysta z tej technologii podczas robienia zakupów w Internecie (50%), do nawiązywania kontaktu z obsługą klienta (43%), a także do planowania wakacji (28%). Nie mniej jednak, dla wielu z nas wirtualni asystenci nadal są czymś obcym – z tego samego badania wynika, że 66% Polaków nadal nie wie nawet czym są chatboty. Pojawia się więc pytanie – jak oswoić społeczeństwo z tą technologią? Trafnym pomysłem jest wprowadzenie wirtualnego asystenta jako pomocnika przy pracy. Poniżej przedstawiamy obszary, które można usprawnić, dzięki pomocy chatbotów.


CZYTAJ CAŁOŚĆ ARTYKUŁU TUTAJ: https://erp-view.pl/artykuly-it-solutions/28324-5-obszarow-wykorzystania-wirtualnych-asystentow-w-biznesie.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »