Technologie » Komputery
5 powodów, dla których branża retail potrzebuje analizy danych
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
64 proc. osób biorących w nim udział, które wdrożyło tę technologię, uważa, że wykorzystanie big data miało wpływ na zwiększenie zysków w obszarze zarządzania relacjami z klientami, a ponad płowa jest zdania, że przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży. Na zbieraniu i analizowaniu informacji dotyczących zachowania i zwyczajów zakupowych konsumentów korzystają również sami klienci, do których marki kierują spersonalizowaną ofertę handlową. Nie tylko bowiem firmom zależy na zyskaniu lojalnych nabywców, ale również konsumenci poszukują zaufanych i sprawdzonych sprzedawców.
Big data, wielkie oczekiwania
Dane zebrane przez The Economist Intelligence Unit znajdują również potwierdzenie w badaniu JDA Software Group i PwC przeprowadzonym wśród menedżerów z sektora retail. Aż 86 proc. respondentów uznało technologię big data za jedną z priorytetowych w ustalaniu strategii biznesowej w swojej firmie na najbliższe dwanaście miesięcy. Dlaczego big data zadomowiła się na dobre nie tylko w sektorze retail, ale w szeroko rozumianym handlu?
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/business_intelligence/5_powodow_dla_ktorych_branza_retail_potrzebuje_analizy_danych.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)