Firma » Reklama

5 zasad skutecznego newslettera

5 zasad skutecznego newslettera
Zobacz więcej zdjęć »
Newsletter stanowi popularne narzędzie marketingowe - jego specyfika umożliwia bowiem dotarcie do szerokiego grona odbiorców w szybki, prosty i skuteczny sposób.

Projektując zawartość newslettera warto pamiętać o kilku zasadach, których wdrożenie zwiększy efektywność promocji - jak stworzyć newsletter, który będzie sprzedawał? Oto kilka fundamentalnych kwestii.
 
1. Targetowanie
 
Realizując projekt newslettera warto zastanowić się, do kogo ma być adresowany. Tak zwana grupa docelowa to potencjalni klienci, którzy w naturalny sposób będą zainteresowani treściami zawartymi w tej internetowej gazetce promocyjnej. Dopasowanie treści do przypuszczalnych oczekiwań odbiorców z pewnością podniesie atrakcyjność przekazu.
 
2. Subtelność promocji
 
Wiele współczesnych reklam cechuje się wysokim stopniem nachalności i wszechobecności. Większość ludzi zmęczona jest ciągłą obecnością reklam i materiałów promocyjnych, które oddziałują w zbyt intensywny sposób. W związku z tym skuteczny newsletter powinien zawierać przekaz promocyjny w subtelnej formie - warto opierać się n zasadach reklamy natywnej, która w ostatnich czasach zyskuje na popularności.
 
3. Intrygujący przekaz
 
W nawiązaniu do powyższego punktu, warto zaznaczyć konieczność wartościowych treści, zawartych w newsletterze. Konkretne informacje o faktycznej wartości merytorycznej okazują się skuteczniejsze, niż utarte slogany reklamowe. Warto zaznaczyć, że bombardowanie odbiorcy banerami reklamowymi traci na skuteczności.
 
4. Zwięzłość treści
 
Treść przekazywana odbiorcy powinna być zwięzła i konkretna, a co najważniejsze, przystępna dla czytelnika. Przyjemność płynąca z czytania sprawi, że newsletter zostanie zauważony i wielu odbiorców dokona jego subskrypcji. To jeden z głównych celów tworzenia newslettera. 
 
5. Motywacja klienta   
 
Chcąc zmotywować odbiorców do zapisania się do newslettera, warto zaproponować im atrakcyjne bonusy czy promocje - ich zasadność uzależniona jest od rodzaju promowanej usługi, z pewnością jednak podobna reklama wpłynie korzystnie na popularność newslettera.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mypleasure

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »